W dynamicznym świecie handlu detalicznego, gdzie tempo rozwoju marek rośnie z roku na rok, liczy się nie tylko strategia, ale i skuteczne narzędzia jej realizacji. Dla Sinsay jednym z takich narzędzi są targi Shopping Center Forum (SCF) – wydarzenie, które z perspektywy zespołów ekspansyjnych staje się kluczowym punktem w kalendarzu.
Spotkania podczas SCF to nie jedynie networking czy budowanie relacji.
„To nie są kurtuazyjne rozmowy. Omawiamy projekty, nad którymi już pracujemy, oraz nowe propozycje, które pojawiły się od ostatniego spotkania” – mówi Mariusz Langwiński, Retail Sales & Development Director, Sinsay, LPP, w wywiadzie dla SCF | Retailnet.pl.
„Przynosimy plany, dokumentację, dane. Rozmawiamy o korektach, potencjalnych zmianach i lepszych lokalizacjach. To bardzo intensywna, konkretna praca – tylko w skondensowanej formie”
SCF działa jak przyspieszacz – tematy, które w codziennym trybie toczyłyby się tygodniami, tutaj można domknąć w jeden dzień.
Zespół ekspansji Sinsay to ponad 100 osób w całej Polsce, pracujących regionalnie, ale zorientowanych na wspólny cel: otwierać nowe lokalizacje skutecznie i szybko. SCF jest dla nich miejscem, gdzie wiele rozproszonych wątków można zsynchronizować.
„Dla zespołów ekspansyjnych, które działają regionalnie, targi SCF to szansa, by zsynchronizować wiele wątków w jednym miejscu i czasie” – podkreśla Mariusz Langwiński.
„Można w krótkim czasie spotkać się z osobami, z którymi na co dzień trudno się złapać. Jasne, kontaktujemy się online i telefonicznie, ale to nie to samo. Na targach łatwiej przejść do konkretów, szybciej ustalić szczegóły, zaktualizować decyzje”.
Katalizator procesów biznesowych
W branży, gdzie czas reakcji decyduje o sukcesie projektu, SCF pełni funkcję realnego katalizatora. Nie tylko ułatwia spotkania, ale przyspiesza decyzje i usprawnia komunikację między właścicielami nieruchomości a najemcami.
„Zdecydowanie uważam, że targi SCF to katalizator procesów biznesowych” – mówi Mariusz Langwiński.
„To ogromna wartość – możliwość bezpośredniego spotkania z wieloma partnerami w krótkim czasie. To też miejsce, w którym można błyskawicznie wyłapać nowe szanse i od razu na nie reagować”.
SCF – więcej niż wydarzenie
Dla marek takich jak Sinsay, działających na dużą skalę i w szybkim tempie, SCF nie jest tylko branżową imprezą – to element strategii rozwoju.
„Ekspansja to nie sprint, tylko dobrze zaplanowany marsz. SCF jest dla nas jednym z tych przystanków, gdzie można złapać rytm i rozpędzić się dalej” – podsumowuje Mariusz Langwiński.
Więcej o planach ekspansji miarki Sinsay i planach posiadania 1300 sklepach w Polsce do 2027 roku już wkrótce, w wywiadzie, którzy ukaże się na SCF News | Retailnet.pl
Coraz dłuższa lista Wystawców
W Forum weźmie udział ok. 1600 osób, wśród których będą przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych i innych najemców. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.
Wśród wystawców targów są między innymi: Accteum, Amrest, Apcoa, Balmain Group, Benefit Systems, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Karuzela Holding, LCP Properties, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Trei Real Estate, Wemolo, Womak, ZUT Industrial.
Partnerzy Forum to Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.
Ważną częścią targów #scf2025fall jest dwudniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty.
Na multimedialnej scenie pojawiają się partnerzy SCF, ich wystąpienia rejestrują trzy kamery. Dynamicznie montowane prezentacje i wywiady z ekspertami i przedstawicielami kluczowych deweloperów, inwestorów i najemców są transmitowane na kanałach YouTube, Linkedin i Facebook.
24 września 2025, godzina 19:00 – dokładnie wtedy pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty, kończącym pierwszy dzień #scf2025fall, wezmą udział posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.
Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.
#scf2025fall wyróżnia także strefa Meeting Point, która podczas tej edycji pomieści 1000 uczestników Forum. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogą korzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu będzie można w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami.
Avy wziąć udział w #scf2025fall kliknij TUTAJ.