NEINVER rozszerza portfolio globalnych marek w warszawskich outletach FACTORY o amerykańskiego giganta obuwia Skechers. Nowy sklep marki otwarty został w FACTORY Annopol i zajmuje powierzchnię 236 mkw. W FACTORY Ursus Skechers zdecydował się na podwojenie powierzchni do 406 mkw.
Neinver jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Jak przekonuje Skechers, rozszerzenie sieci sprzedaży o stołeczne outlety FACTORY wpisuje się w globalną strategię marki, która zakłada otwieranie sklepów stacjonarnych
w prestiżowych miastach, a także dalszą ekspansję na rynku polskim.
Skechers jest dobrze ugruntowanym partnerem europejskiego portfolio NEINVER. Ostatnie otwarcie nowego sklepu outletowego marki oraz zwiększenie powierzchni w warszawskich FACTORY jeszcze mocniej podkreśla jej zaangażowanie w te udaną współpracę.
„Mocna oferta partnerów NEINVER obecnych na światowych rynkach handlu, dobrze identyfikowanych i ocenianych przez klientów, to znak rozpoznawczy outletów FACTORY. Tworzymy miejsca wartościowych zakupów dla klientów detalicznych i świetne możliwości rozwoju marek, dla których obecność w outletowym kanale sprzedaży jest istotnym elementem ich strategii obecności na rynku. Cieszy nas, że Skechers zdecydował się tak znacząco zwiększyć swoją aktywność w Polsce właśnie w outletach FACTORY” – mówi Andrea Aburra, Head of Leasing Polska & Italy
w NEINVER.
Marka prowadzi obecnie swoje sklepy outletowe w trzech centrach FACTORY w Polsce: w FACTORY Kraków oraz w warszawskich FACTORY Annopol i Ursus, a także w innych centrach NEINVER w Europie.
Skechers słynie z połączenia innowacyjnych technologii i miejskiego designu, oferując najlepszy wybór obuwia i odzieży dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Jak mówi o sobie, to firma, zajmująca się technologią komfortu, tworząca kolekcje z szeregiem innowacyjnych funkcji, jak wkładki Skechers Air-Cooled Memory Foam®, technologia Skechers Hands Free Slip-ins® oraz technologia Skechers Arch Fit® dla dodatkowego komfortu. Klienci zyskują dostęp do najnowszych trendów w sporcie, propozycji casualowych i modowych, a także stylowych sandałów i botków.
Marka doskonale wpisuje się w ofertę handlową warszawskich outletów FACTORY, w których obuwie i odzież sportowa zajmują ważną pozycję wśród kluczowych kategorii. To globalni liderzy tych segmentów, jak adidas, Nike, Puma, New Balance, Asics, czy Vans, Converse, Clarks, Geox i Ecco.
Nowy sklep outletowy Skechers w FACTORY Annopol objął powierzchnię 236 mkw. W FACTORY Ursus Skechers zdecydował się na podwojenie powierzchni do 406 mkw., uzupełniając propozycję dla klientów o akcesoria. Wnętrza charakteryzują się otwartą przestrzenią z jasnym oświetleniem i regałami sięgającymi od ściany do ściany, eksponującymi szeroki wybór butów.
Wnętrze podzielone jest na sekcje, z rzędami gondol, które tworzą samoobsługową ścieżkę klienta. W całym sklepie rozmieszczono stanowiska z lustrami i miejscami do siedzenia, z widocznym oznakowaniem, które ułatwiać ma klientom wybór. Projekt sklepu kładzie nacisk na funkcjonalność i łatwość przeglądania, a neutralna kolorystyka pozwala na wyróżnienie kolorowych ekspozycji butów.
Największa sieć outletów w Polsce
FACTORY to największa sieć outletów w Polsce. Centra obecne są w Warszawie (FACTORY Annopol i FACTORY Ursus), a także w Krakowie, Poznaniu i Gliwicach, przyciągając każdego roku miliony klientów. Ceny w sklepach outletowych FACTORY są stale obniżone od 30% do 70%. Uznana za najwyższej jakości markę outletową w Polsce w 2025 roku, FACTORY wyznacza jak najlepsze standardy doświadczeń zakupowych dostosowanych do klientów dbających o wartość.
NEINVER ma w portfelu 17 centrów outletowych i 4 parki handlowe
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY.
Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczności i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.