Balmain Group: Galeria Pomorska wzmacnia ofertę fashion

Na początku sierpnia w Galerii Pomorskiej został otwarty dla klientów salon Volcano. Jest to jedyny w Bydgoszczy sklep tej polskiej marki znanej z tworzenia jakościowych kolekcji casualowych i podejścia opartego na wartościach zrównoważonej mody. Salon zajął powierzchnię ponad 160 mkw.

Balmain Group jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Nowy sklep zajął powierzchnię ponad 160 mkw. i zlokalizowany jest pomiędzy salonami Tatuum a Lee Wrangler. Tak jak w swoich kolekcjach, tak i w nowym salonie oraz jego aranżacji, Volcano stawia na jakość i komfort. Przestronne wnętrze, komfortowe oświetlenie, wygodna strefa przymierzalni i życzliwa obsługa klienta tworzą przyjazną atmosferę zakupów.  

Obecność Volcano w Galerii Pomorskiej to krok w kierunku wzmacniania różnorodnej oferty centrum i odpowiedź na obecne potrzeby klientów poszukujących uniwersalnych i jakościowych propozycji modowych. 

„Marka Volcano doskonale wpisuje się w strategię rozwoju tenant mixu Galerii Pomorskiej” – mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing w Balmain Group.

„Konsekwentnie poszerzamy ofertę centrum, opierając się zarówno na silnych, rozpoznawalnych markach międzynarodowych, jak i polskich brandach, które cieszą się dużym zaufaniem klientów. Naszym celem jest budowanie kompleksowej destynacji zakupowej, odpowiadającej na różnorodne potrzeby mieszkańców regionu. Cieszy nas, że możemy zaproponować klientom markę modową, która wpisuje się w aktualne trendy – takie jak minimalizm odzieżowy czy podejście proekologiczne. Dzięki temu nasza oferta staje się maksymalnie dopasowana do współczesnych oczekiwań konsumenckich” – dodaje. 

Sklep w Galerii Pomorskiej jest jedynym salonem marki w Bydgoszczy, ale Volcano jest związane z tym miastem od ponad 30 lat. Tu mieści się centrala marki oraz centrum logistyczne. 

„Volcano wraca do Bydgoszczy – otworzyliśmy nowy salon w Galerii Pomorskiej, ponieważ chcemy być blisko społeczności, z której wyrastamy. To dla nas powrót do korzeni i naturalny krok w rozwoju marki – od lata działamy w Bydgoszczy i Osielsku. Intensywnie się rozwijamy – mamy nowy, większy magazyn i rosnącą sieć salonów, by działać jeszcze sprawniej i bliżej klientów. Stawiamy na jakość, komfort i ubrania, które po prostu dobrze się noszą, chcemy być ulubioną marką dla osób, które ponad impulsywne wybory stawiają na świadomy styl bez daty ważności” mówi prezes marki Tomasz Koselski. 

Volcano to marka z ponad 30-letnim doświadczeniem w tworzeniu casualowej, komfortowej, funkcjonalnej mody damskiej oraz męskiej. Ubrania sygnowane logiem marki łączą miejską swobodę z naturalnym stylem – są projektowane z myślą o wygodzie, trwałości i uniwersalności. Kolekcje powstają z przyjaznych dla skóry tkanin, z myślą o trwałości oraz odpowiedzialnym podejściu do mody i środowiska. Volcano działa na rynku polskim oraz europejskim. 

Nowy sklep uzupełni ofertę modową Galerii Pomorskiej, wśród której znajdują się już międzynarodowe i polskie marki, m.in. H&M, Sinsay, Reserved, Mohito, HalfPrice, House, Diverse, Kappahl, Lavard, OCHNIK, Ryłko, 4F, Martes Sport, CCC czy Deichmann. 

Na powierzchni 40 000 mkw.

Galeria Pomorska to w pełni zmodernizowane centrum handlowe w Bydgoszczy. Otwarty w kwietniu 2003 roku i rozbudowany we wrześniu 2015 roku obiekt, zajmuje 40 000 mkw. powierzchni. Do grona najemców galerii należą sklepy zagranicznych i polskich marek, takie jak H&M, Sinsay, Reserved, Ryłko, Apart, Smyk, 4F, Martes Sport, RTV Euro AGD czy Rossmann, ponadto punkty usługowe, gastronomiczne, a także nowoczesne kino sieci Helios. Centrum handlowe dysponuje również największym w Bydgoszczy bezpłatnym parkingiem.

Ponad 20 lat doświadczenia w Polsce

Balmain Group obejmuje swoją działalnością obszar Europy Środkowo-Wschodniej, a w Polsce obecna jest od ponad 20 lat. Firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi z wielu branż: handlowej, rozrywkowej, kulturalnej, lifestyle, związanych z miejscem pracy czy wypoczynkiem. W swoim portfolio posiada 24 nieruchomości komercyjnych, które są odwiedzane rocznie przez blisko 45 mln klientów. Balmain Group dysponuje fachową wiedzą rynkową oraz zespołem wykwalifikowanych specjalistów umożliwiającym kompleksową i spójną realizację najbardziej wymagających projektów. Spółkę cechuje indywidualne podejście do każdej zarządzanej nieruchomości.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz