komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
EPP: trzy regionalne debiuty w Outlet Park Szczecin

Należący do EPP Outlet Park Szczecin, jedyne centrum wyprzedażowe na Pomorzu Zachodnim, wzmacnia ofertę modową, podpisując umowy z trzema markami niedostępnymi wcześniej w regionie. Swoje lokale uruchomiły już JACK & JONES i Evenemen z kolekcjami mody męskiej oraz optyk premium OUTLY.
Jesienią do grona najemców dołączy także eobuwie. Ponadto współpracę z centrum kontynuują VENEZIA, TATUUM, WITTCHEN i Pako Lorente, które jednocześnie znacząco powiększają swoje salony, a Lee Wrangler oraz German Optiker przeprowadzają się do nowych lokalizacji. Nowe umowy i przedłużenia objęły łączną powierzchnię niemal 1800 mkw.
EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Mężczyźni szukający najlepszych stylizacji mają powody do radości – w Outlet Park znajdą jedyny w województwie zachodniopomorskim salon JACK & JONES, kultowego brandu, który jest ceniony na całym świecie za wyjątkową jakość denimu. Segment mody męskiej wzmocniła także polska marka Evenemen. Producent najwyższej klasy formalnych ubrań i akcesoriów męskich zaprezentował w Outlet Parku swój pierwszy salon w Szczecinie. Premierę w regionie świętuje również OUTLY, optyk premium z szerokim portfolio designerskich okularów, w tym także przeciwsłonecznych, oferujący również profesjonalne badania wzroku. Już wkrótce swój sklep otworzy także eobuwie, w którego multibrandowej ofercie styl casual spotyka się z premium, a sport współgra z elegancją, tworząc przestrzeń, gdzie każdy może znaleźć coś dla siebie.
„Wysoki poziom wynajęcia i ostatnie podpisane oraz przedłużone umowy potwierdzają, że nasz pomysł na Outlet Park działa. Stworzyliśmy miejsce, gdzie marki premium spotykają się z atrakcyjnymi cenami, a zakupy to tylko jedna z opcji – można u nas również skorzystać z szeregu usług, napić się kawy czy obejrzeć film. Ta hybrydowa formuła, łącząca zalety outletu z funkcjami klasycznego centrum handlowego, zapewnia nam stabilną pozycję na rynku i utrzymuje wysokie zainteresowanie zarówno partnerów biznesowych, jak i klientów” – podkreśla Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.
Za sukcesem Outlet Parku stoją też wieloletnie relacje. Polskie marki modowe, które przez lata budowały swoją pozycję w centrum – dziś decydują się na kolejny krok, powiększając zajmowane powierzchnie handlowe. Do ich grona należy VENEZIA, która tworzy projekty obuwia i galanterii skórzanej, wyróżniające się unikatowym wzornictwem oraz wysokiej jakości materiałami, a także TATUUM wyróżniające się filozofią łączenia klasycznej elegancji z nowoczesnym designem, oferując kolekcji stworzone z myślą o osobach ceniących komfort, styl i ponadczasowość.
Wśród nich jest również WITTCHEN znany ze skórzanych wyrobów, takich jak kurtki, torby czy portfele oraz polska marka Pako Lorente, która oferuje męskie stylizacje na każdą okazję – od casualowych, po klasyczne i biznesowe i słynie z różnorodności fasonów oraz dbałości o detale.
Także salon marek Lee Wrangler z ofertą denimowych stylizacji dla kobiet i mężczyzn oraz optyk German Optiker piszą kolejny rozdział swojej obecności w centrum, przeprowadzając się do nowych lokalizacji, gdzie w całkowicie odświeżonych aranżacjach jeszcze lepiej zaprezentują swój asortyment.
Outlet Park ma 115 najemców
Outlet Park Szczecin to unikatowy obiekt, który jako pierwszy w Polsce łączy zalety outletu z pełnym wachlarzem usług typowych dla klasycznego centrum handlowego. Zlokalizowany w woj. zachodniopomorskim, na powierzchni ponad 28 000 mkw., oferuje szeroką ofertę 115 sklepów, punktów usługowych oraz atrakcji dla całej rodziny. Outlet Park to miejsce, gdzie można znaleźć produkty znanych marek – takich jak Nike, Adidas, Tommy Hilfiger®, Levi’s® czy Calvin Klein® – przecenione o co najmniej 30%.
To także przestrzeń, która zapewnia wygodę i relaks. Bogata oferta gastronomiczna centrum obejmuje m.in. restauracje Napule Pizza, North Fish, BERLIN DÖNER KEBAP czy kawiarnie SO! Coffee i Cukiernia Sowa. Na terenie obiektu znajduje się również supermarket Netto, klub fitness ZDROFIT, 7-salowe kino Helios oraz centrum medyczne Dom Lekarski. Doskonała lokalizacja oraz bezbiletowy parking na 1100 miejsc dla zmotoryzowanych zapewnia komfortowy dojazd dla każdego. Natomiast mobilna aplikacja z programem lojalnościowym pozwala na wygodne zakupy z nagrodami – każdy paragon to punkty, które wymienić można na atrakcyjne nagrody.
EPP ma w portfolio 28 obiektów handlowych
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, dwspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter