G City Targówek aktywizuje klientów i łączy smak oraz rozrywkę

W G City Targówek przygotowano coś, co ucieszy zarówno młodszych, jak i starszych odwiedzających. W ostatnich dniach wakacji centrum handlowe stanie się miejscem, gdzie aromaty pysznej pizzy spotkają się z dreszczykiem e-sportowych emocji. Wszystko to w ramach akcji „Smakowity powrót do szkoły”, która potrwa od 30 sierpnia do 6 września, oraz gamingowych atrakcji, w tym turnieju Fortnite, które zdominują weekend 5–6 września.

G City jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Od 30 sierpnia do 6 września (lub do wyczerpania zapasów) G City Targówek zaprasza wszystkich wielbicieli pizzy na prawdziwą ucztę. W ramach tygodniowej akcji promocyjnej w restauracji Pizza Hut Express, każdy odwiedzający będzie mógł kupić kawałek pizzy za jedyne 5 zł. Wystarczy odebrać specjalną ulotkę – dostępną w strefie przy perfumerii Douglas – i przekazać ją obsłudze lokalu, by cieszyć się smakiem jednej z pięciu wyjątkowych kompozycji w niższej cenie.

W ofercie znajdzie się 5 ulubionych wariantów: Margherita – klasyczna i łagodna, idealna dla fanów prostych smaków, Pepperoni – pikantna opcja dla tych, którzy lubią, gdy jest trochę ostrzej, Hawajska – idealna dla miłośników połączenia słodkiego z wytrawnym, Supreme – pełna dodatków, sycąca i bogata, Farmerska – z aromatycznymi warzywami, mięsem i serem.

Pizza Hut Express znajduje się w strefie gastronomicznej, w pobliżu wejścia G.

Dla klientów przygotowano też zastrzyk adrenaliny! W piątek i sobotę – 5 i 6 września – G City Targówek zamieni się w centrum cyfrowych wrażeń. Będą to dwa dni pełne wirtualnych emocji, które zadowolą każdego fana gier komputerowych i konsolowych. Bez względu na wiek, każdy znajdzie tu coś dla siebie, a emocje sięgną zenitu! W ramach wydarzenia, 6 września odbędzie się tu turniej Fortnite, czyli cos, na co z niecierpliwością czekają setki graczy – nie tylko z Warszawy.

Rozgrywki będą toczyć się w specjalnie przygotowanej przestrzeni, w której zadbano o najnowocześniejszy sprzęt i multimedialną oprawę. Uczestnicy zmierzą się nie tylko o nagrody finansowe i rzeczowe, ale przede wszystkim – o gamingową satysfakcję i tytuł najlepszego gracza wydarzenia.

Podczas gamingowego wydarzenia na odwiedzających czekają strefa komputerów stacjonarnych, strefa konsolowa z najnowszymi konsolami PlayStation 5, strefa simracing z profesjonalnymi kokpitami rajdowymi, kierownicami i Gran Turismo 7. Odwiedzający będą mogli skorzystać także ze strefy VR, gwarantującej niezapomniane wrażenia w rzeczywistości wirtualnej dzięki goglom VR i interaktywnym doświadczeniom oraz strefy retro.

Wszystkie strefy zostały zaprojektowane z myślą o różnych grupach wiekowych – zarówno początkujących graczach, jak i bardziej zaawansowanych uczestnikach e-sportowych zmagań. Wydarzenie ma na celu nie tylko dostarczenie emocji, ale też integrację fanów gier wideo oraz wspólne celebrowanie pasji.

W piątek 5 września strefy i rozgrywki dostępne będą od 13:00 do 19:00, z kolei w sobotę 6 września od 11:00 do 19:00. Turniej Fortnite odbędzie się z kolei 6 września w godz. 11:00-16:30.

CH Targówek ma 155. najemców

Centrum Handlowe Targówek jest jednym z największych obiektów rozrywkowo-handlowych prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje 60 600 mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości.

Oferta centrum to 155 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców galerii handlowej znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Apart, Calzedonia, Ryłko, Stradivarius, Douglas, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Lilou, CCC, Rossmann, McDonalds, Starbucks, Dealz, Pizza Hut Express, Vistula, YES, EMPIK.

Dla klientów CH Targówek przeznaczono blisko 2 200 miejsc parkingowych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz