EPP: Starbucks wchodzi do Kalisza przez Galerię Amber

Zarządzana przez EPP Galeria Amber dynamicznie rozwija swoją ofertę. Do grona najemców dołączyła marka Starbucks, Otworzyła pierwszą w Kaliszu kawiarnię. Klienci znajda ją na poziomie 1.

EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Sieć Starbucks jest obecna w Polsce od 2009 roku. Za jej rozwój w naszym kraju odpowiedzialna jest firma AmRest. W tym roku Starbucks zadebiutował w czterech nowych miastach: Nowym Sączu, Kaliszu, Kielcach, Lublinie oraz w Bielsku-Białej.

W nowo otwartym lokalu, tak jak we wszystkich miastach, kawa robiona jest z pasją, a wnętrza wypełnia atmosfera sprzyjająca wspólnemu spędzaniu czasu. Goście będą mogli delektować się kultowymi napojami Starbucks, a także skosztować orzeźwiającej letniej oferty z prawdziwą perełką – Melon Flavour Pearls Starbucks Refresha® drink, czyli sezonowym napojem o smaku melonowym, wzbogaconym o charakterystyczne smakowe perełki, które nadają każdemu łykowi soczystego, letniego charakteru.

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).

Galeria Amber ma około 120 najemców

Galeria Amber w Kaliszu oferuje 33 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowo-usługowej, na której znajduje się około 120 sklepów, m.in. market Carrefour, Dealz, home&you, HalfPrice, Reserved, NewYorker, TK Maxx, H&M, 4F, eobuwie.pl, CCC, YES, Apart, RTV Euro AGD, Douglas, Rossmann, a także punkty usługowe oraz rozbudowana strefa gastronomiczna i rozrywkowa. W centrum handlowym funkcjonuje komfortowe i nowoczesne Kino Helios oraz największy klub fitness w Kaliszu – Fabryka Formy. Galeria Amber, zlokalizowana w pobliżu dworca kolejowego w Kaliszu, jest świetnie skomunikowana z resztą miasta i jego okolicami.

EPP ma w portfolio 28 obiektów handlowych

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Firma należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz