ELEMENTY otwierają swój siódmy butik w Polsce. Po Warszawie, Poznaniu, Gdyni i Krakowie, przyszedł czas na województwo śląskie. Na 26 sierpnia zaplanowane jest oficjalne otwarcie, tym razem w Silesii City Center.
To dobra wiadomość dla miłośników marki oraz fanek i fanów dobrego stylu, świetnej jakości
ubrań i ponadczasowych krojów.
„W odpowiedzi na liczne prośby i zapytania klientek ELEMENTY otwieramy nasz kolejny
butik, tym razem w ekspandują i będą działać w Katowicach. A Katowice to nie przypadek – to
miasto, które każdego dnia zmienia się na naszych oczach, a jednocześnie zachowuje to, co
najważniejsze – swoją tożsamość. Zupełnie tak samo jest z marką ELEMENTY – to właśnie tu,
w Katowicach będziemy odpowiadać na potrzeby lokalnej społeczności i rozwijać się razem z
nią” – mówi Bartosz Ladra, CEO ELEMENTY.
Mieszanka industrialnej przeszłości, spotykającej się z nowoczesną energią stała się naturalnym tłem dla kolejnego rozdziału marki ELEMENTY. Obecną kolekcję charakteryzują klasyczne kroje z subtelnym twistem. To moda, która nie goni za chwilowymi trendami, jest zawsze w zgodzie z tym, kim jest.
Atrakcje na otwarcie
Dla klientów w dniu oficjalnego otwarcia sklepu w dniu 26. sierpnia w Silesia City Center przygotowane promocje. Dla pierwszych klientów przygotowano aż 15% rabatu na cały asortyment oraz drobne upominki. Oferta jest ważna tylko do końca miesiąca (31 sierpnia) i nie łączy się z innymi promocjami.
Elementy ma w portfolio siedem sklepów
Elementy to marka tworząca ubrania funkcjonalne i proste, sprawdzające się zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i na szczególne okazje.
Sklepy marki Elementy znajdują się w wyjątkowych miejscach tworzonych przez wyjątkowych ludzi. Pierwszy sklep został otworzony w Warszawie w 2017 roku. Od tamtego czasu stale się rozwijają. Oprócz lokalizacji w Warszawie, Poznaniu, Gdyni i Krakowie, ubrania marki Elementy znajdują także w butikach we Wrocławiu, Toruniu i Łodzi. Czas na Katowice.
Trendy w modzie
Wg raportu „Fashion & Brands: Polska Perspektywa”, przygotowanego przez Kondo & Partners Consulting, pokazuje że Polacy stawiają przede wszystkim na cenę, jakość i trwałość, a kwestie ekologiczne schodzą na dalszy plan.
Raport wskazuje kilka kluczowych obszarów rozwoju, a wśród nich podkreśla, że polskie firmy muszą stawiać na jakość, design i innowacyjność, zamiast opierać przewagę wyłącznie na niskich kosztach produkcji, globalne marki wygrywają dzięki elastyczności i krótkim cyklom produkcji. To kierunek, który muszą rozwinąć także polscy gracze, najważniejsze czynniki dla klientów to cena, design i jakość. To właśnie wokół nich marki powinny konstruować swoje strategie.