komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Fitness, który napędza biznes – Benefit Systems na targach #scf2025fall

Na targach #scf2025fall swoją ofertę zaprezentuje Benefit Systems Oddział Fitness – lider branży fitness w Polsce, którego sieć klubów od lat wyznacza standardy aktywnego stylu życia. Zdrofit, Fabryka Formy, Fitness Academy, Fit Fabric i My Fitness Place to marki, które nie tylko inspirują do ruchu, ale także budują nową jakość w przestrzeni komercyjnej.
„Nasze obiekty świetnie wpisują się w nowoczesny tenant mix generujący większy ruch i zwiększający potencjał przychodowy centrów handlowych, galerii oraz office parków. Stawiamy na trzy mocne filary, które mają na to wpływ” – mówi Paweł Jędrak, dyrektor ds. zarządzania pionem operacyjnym w Benefit Systems Oddział Fitness.
Rozpoznawalne, silne marki cieszące się dobrym wizerunkiem
Marki sieci klubów Benefit Systems takie jak Zdrofit, Fabryka Formy, Fitness Academy, Fit Fabric, My Fitness Place należą do najlepiej rozpoznawalnych brandów w kategorii fitness. Badania przeprowadzone przez domy badawcze potwierdzają pozytywny wizerunek sieci, na który składa się wysoki standard obiektów – sprzętu i obsługi oraz formatów treningowych na światowym poziomie.
Odpowiedź na kluczowe trendy
Oferta produktowa klubów fitness odpowiada na kluczowe trendy, takie jak selfcare, wellbeing, wellness. To stwarza również potencjał dla synergii z innymi najemcami z obszaru odzieży i obuwia sportowego, punktów z suplementami diety, czy zdrowej gastronomii – healthy food.
Wpływ na zaangażowanie klientów
Kluby są współorganizatorami wielu wydarzeń na terenie centrów handlowych przyciągających klientów – otwarte treningi, wyzwania, eventy promujące aktywność, zdrowy styl życia, akcje promocyjne z markami sportowymi obecnymi w centrach. Takimi akcjami odpowiadają na potrzeby poszczególnych sezonów – przygotowania do wakacji, noworoczne postanowienia, wydarzenia biegowe.
„Oferta produktowa w naszych klubach generuje ruch przez cały dzień. Poranki to zajęcia dla seniorów, programy prozdrowotne, rehabilitacyjne. Środek dnia – szybkie treningi (30–45 minutowe) dla pracowników biur. Popołudnia i wieczory to najlepszy czas na zajęcia grupowe, programy rodzinne. Weekendy uzupełniamy otwartymi eventami i pokazowymi treningami” – mówi Magdalena Szwed, dyrektor ds. rozwoju produktu w Benefit Systems Oddział Fitness.
Obecność Benefit Systems na targach to okazja do bliższego poznania oferty, która odpowiada na kluczowe trendy, a także tworzy przestrzeń do synergii z innymi najemcami. Zapraszamy do rozmów o tym, jak kluby fitness mogą wzbogacić potencjał obiektów komercyjnych.
Zachęcamy również do udziału w wystąpieniu na scenie głównej, gdzie Magdalena Szwed i Paweł Jędrak podzielą się insightami z rynku, przykładami inwestycji i trendami, które kształtują przyszłość branży.