Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

Nikon otworzy pierwszy flagowy salon w Polsce

Flagowy sklep Nikon otworzy się w czwartym kwartale 2025 na powierzchni blisko 200 mkw. na drugim piętrze galerii Złote Tarasy w Warszawie. Będzie to pierwszy w Polsce sklep tej marki. Wśród artykułów znajdziemy nie tylko aparaty i akcesoria fotograficzne, ale też będziemy mogli skorzystać z usług typu szkolenia i seminaria fotograficzne.

„Otwarcie flagowego sklepu w centrum Warszawy to dla nas znaczący moment i otwarcie
rozdziału bezpośredniego kontaktu z naszymi klientami w Polsce” – mówi Magdalena
Michalska-Szmidt, Sales and Marketing Manager w polskim oddziale firmy Nikon.

„Poza sprzedażą bogatej gamy naszych produktów, sklep będzie również miejscem
inspiracji i edukacji fotograficznej. Jesteśmy przekonani, że stanie się kluczowym
punktem na branżowej mapie Warszawy” – dodaje.

“Bardzo cieszymy się, że mogliśmy reprezentować tak doskonałą markę z górnej półki
branży technologicznej. Lokalizacja też jest nie bez znaczenia, ponieważ Złote Tarasy to
jedno z topowych warszawskich centrów handlowych posiadające doskonały tenant mix i
dużą strefę oddziaływania” – mówi Tatiana Spencer Partner w Aspenn, firmie reprezentującej Nikon w procesie wyboru lokalizacji i negocjacji umowy najmu w Złotych Tarasach w Warszawie.

Nikon to czołowy na świecie dostawca produktów i usług do fotografowania i wideofilmowania. Jej innowacyjna technologia optyczna – od aparatów i obiektywów, zarówno amatorskich, jak i profesjonalnych, po akcesoria systemowe – opiera się na ponad 100-letnim doświadczeniu. Marka jest na całym świecie ceniona za ustanawianie nowych standardów w dziedzinie projektowania i jakości konstrukcji optycznych, a rewolucyjne aparaty bezlusterkowe z serii Z firmy Nikon i obiektywy NIKKOR Z reprezentują nowy poziom parametrów optycznych. 

Firma Nikon odgrywa czołową rolę w rozwoju kultury fotografii i umożliwia niektórym z najlepszych artystów wizualnych na świecie wykorzystanie potencjału twórczego poprzez opowiadanie historii obrazem. Wielokrotnie nagradzany sprzęt firmy Nikon pozwala fotografom i filmowcom na realizowanie kreatywnych wizji na najwyższym poziomie. 

Jako zaufany i wizjonerski partner jednoczy twórców treści na wszystkich poziomach dzięki zaangażowanej społeczności, niezrównanej wiedzy technicznej i zapewnianiu dostępu do zasobów edukacyjnych, poprzez inicjatywy takie jak Akademia Nikona.

Z ponad 180. sklepami

Złote Tarasy to jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Polsce. Pięciopoziomowa galeria oferuje to ponad 66 000 mkw. z ponad 180 sklepami tak uznanych marek, jak Van Graff, Converse, Victoria’s Secret, Guess, Lacoste, LUSH, Sephora, Douglas, MAC, Marc O’Polo, Massimo Dutti czy New Balance.

W ramach oferty spożywczej obecne są tu już między innymi Kuchnie Świata, Lindt, Nespresso, Lukullus, Candy Pop, Organic Farma Zdrowia czy też Five O’Clock.

Zlokalizowane w samym centrum Warszawy Złote Tarasy są miejscem, w którym kreują się trendy nowoczesnego wymiaru mody, stylu życia, zakupów i najlepszej miejskiej rozrywki.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!