Ostatnie tygodnie przyniosły w centrum Złote Tarasy sporo zakupowych zmian. Doszło trzech nowych najemców i nastąpiło kilka zmian lokalizacji sklepów. Marka Tissot otworzyła w galerii pierwszy na polskim rynku stacjonarny salon. Do grona najemców dołączył też Kamalion. Z kolei ofertę gastronomiczną uzupełnił inspirowany street foodem Pasibus.
Sklep Tissot jest zlokalizowany na parterze Złotych Tarasów pomiędzy salonem Apart Exclusive i MAC.
Szwajcarski producent zegarków zaprasza klientów na wyjątkową podróż po świecie pełnym piękna i precyzji, otwierając drzwi do swojego nowego salonu. To niezwykłe miejsce, w którym klienci zyskają możliwość poznania najszerszego portfolio produktowego marki dostępnego w jednym miejscu.
Pasibus znajdziemy w strefie restauracyjnej na pierwszym piętrze. Pasibus to kultowa sieć burgerowni, której znakiem rozpoznawczym są burgery o wyrazistym smaku, przyprawiane według autorskiej receptury oraz z odważnymi połączeniami dodatków.
Z kolei Kamalion, oferujący akcesoria do smartfonów, to aż dwa różne formaty i dwie lokalizacje – na pierwszym i drugim piętrze centrum.
PARTNER PORTALU
Kamalion, marka z korzeniami w Hiszpanii i należąca do renomowanej grupy La Casa De Las Carcasas, oferuje akcesoria technologiczne o niepowtarzalnym charakterze. Wśród jej propozycji klienci znajdą słuchawki bezprzewodowe, podstawki, pierścienie świetlne, szkło hartowane, ochraniacze na aparaty i wiele więcej.
Relokacje dotychczasowych najemców
„Nowi najemcy to tylko część zmian, jakie Złote Tarasy przygotowały dla swoich klientów. Znana i lubiana marka odzieżowa Oysho zdecydowała się na relokację i powiększenie swojego sklepu, i już wkrótce zaprezentuje się gościom w nowej odsłonie.
Dotychczasową lokalizację zmienia też Homla, która to już niebawem pojawi się na pierwszym piętrze Złotych Tarasów.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Wojas zmienił swoje położenie w obrębie drugiego piętra, a Swatch, który dotąd prowadził stoisko na pierwszym piętrze galerii, pojawił się na parterze.
Cieszymy się, że z powodzeniem udaje się odświeżać i wzbogacać ofertę Złotych Tarasów. Jedynym ograniczeniem jest przestrzeń, jednak przy odpowiednio dobranej strategii z sukcesem udaje się wprowadzić do centrum nowe, atrakcyjne marki. Nie należy zapominać przy tym o relokacjach, które to stanowią ważny element w procesie transformacji wnętrza obiektu”,” – komentuje Karolina Mucha, Senior Leasing Specialist, Cushman & Wakefield.
Z ponad 180. sklepami
Złote Tarasy to jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Polsce. Pięciopoziomowa galeria oferuje to ponad 66 000 mkw. z ponad 180 sklepami tak uznanych marek, jak Van Graff, Converse, Victoria’s Secret, Guess, Lacoste, LUSH, Sephora, Douglas, MAC, Marc O’Polo, Massimo Dutti czy New Balance.
W ramach oferty spożywczej obecne są tu już między innymi Kuchnie Świata, Lindt, Nespresso, Lukullus, Candy Pop, Organic Farma Zdrowia czy też Five O’Clock.
Zlokalizowane w samym centrum Warszawy Złote Tarasy są miejscem, w którym kreują się trendy nowoczesnego wymiaru mody, stylu życia, zakupów i najlepszej miejskiej rozrywki.