Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

Douglas zadebiutował w kolejnym mieście

Douglas zadebiutował w Tomaszowie Mazowieckim oferując mieszkańcom dostęp do kultowych marek premium. Retailer otworzył swoją pierwszą perfumerię w Galerii Tomaszów – największym i najnowocześniejszym centrum handlowym w regionie. Nowo otwarta perfumeria o powierzchni ponad 150 mkw. została zrealizowana w najnowszym koncepcie DOUGLAS beauty store.

W czwartek, 11 września, Douglas otworzył drzwi do nowopowstałej perfumerii w Galerii Tomaszów oferując mieszkańcom dostęp nie tylko do selektywnych marek z segmentu premium ale również szeregu usług pielęgnacyjnych, makijażowych i zapachowych. Z okazji otwarcia na konsumentów czekało szereg unikalnych ofert, takich jak zakup perfum z 20% rabatem czy możliwość zakupu produktów marki DOUGLAS COLLECTION w cenie 3 za 2.

W najnowszym koncepcie

Nowo otwarta perfumeria Douglas o powierzchni ponad 150 mkw., została zrealizowana w najnowszym koncepcie DOUGLAS beauty store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. W ofercie, klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od Dr Ireny Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i DOUGLAS Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. Dzięki temu Douglas spełnia globalne standardy ESG i wyznacza kierunki zrównoważonego rozwoju w branży beauty.

Douglas nieustannie rozwija również model omnichannel, który umożliwia m.in. korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. W aplikacji mobilnej klienci mają dostęp do funkcji Beauty Mirror, wish listy oraz programu lojalnościowego – Karty DOUGLAS – który łączy doświadczenia zakupowe online i offline.

Nowa perfumeria Douglas w Galerii Tomaszów mieści się przy ulicy Warszawskiej 1, w centralnym punkcie miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie głównych arterii komunikacyjnych oraz w bliskiej odległości od dworca kolejowego, co zapewnia łatwy i szybki dojazd zarówno mieszkańcom Tomaszowa Mazowieckiego, jak i klientom z całego regionu.

W portfolio około 1 900 sklepów

Grupa Douglas, z markami handlowymi Douglas, NOCIBÉ, Parfumdreams i Niche Beauty, jest wiodącą omnichannelową destynacją premium beauty w Europie. Grupa DOUGLAS inspiruje swoich klientów do wyrażania własnej wizji piękna, oferując unikalny asortyment zarówno online, jak i w około 1 900 sklepach. Dzięki niezrównanej skali oraz dostępowi do klientów, Grupa DOUGLAS jest preferowanym partnerem dla marek, oferując szeroką ofertę marek selektywnych i ekskluzywnych, a także własnych marek korporacyjnych.

Asortyment obejmuje perfumy, kosmetyki kolorowe, pielęgnację skóry, pielęgnację włosów, akcesoria oraz usługi beauty. Centralnym elementem strategii Grupy Douglas „Let it Bloom” jest wzmocnienie jej skutecznej pozycji omnichannelowej oraz nieustanne rozwijanie doskonałego doświadczenia klienta. Zwycięski model biznesowy opiera się na ofercie omnichannelowej Grupy, wiodących markach oraz możliwościach analitycznych w zakresie danych.

W roku finansowym 2023/24 Grupa Douglas osiągnęła przychody w wysokości 4,45 miliarda euro i zatrudniała około 19 200 osób w całej Europie. Została uznana przez Forbes za „World’s Top Company for Women 2025” w kategorii detalicznych i hurtowych firm. Grupa Douglas (Douglas AG) jest notowana na Frankfurckiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!