komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Karuzela pokaże na #scf2025fall plany rozbudowy czterech parków handlowych

Podczas targów #scf2025fall na stoisku Karuzela zostaną zaprezentowane plany rozbudowy czterech istniejących parków handlowych – we Wrześni, Lublińcu, Białej Podlaskiej i Ełku. Obiekty te powstały w latach 2014–2023. Dzięki nowym inwestycjom łączna powierzchnia najmu (GLA) zwiększy się o blisko 30 tys. mkw., osiągając łącznie 160 tys. mkw. w ramach 11 projektów.
Rozpoczęcie prac budowlanych zaplanowano na IV kwartał 2025 roku, a zakończenie wszystkich inwestycji na 2026 rok. Dodatkowa przestrzeń zostanie przeznaczona na sklepy, usługi i gastronomię, wzmacniając ofertę Karuzeli w średnich miastach.
Projekty Karuzela to 11 istniejących parków handlowych i obiektów typu „convience” o łącznej powierzchni ponad 130 tys. mkw. Obiekty są realizowane przez join-venture zawiązane sześć lat temu przez Karuzela Holding i belgijski fundusz zarządzany przez Mitiska REIM. Poprzez swoje biura w Warszawie i Poznaniu realizuje cały proces deweloperski koncentrując się na budowie parków handlowych i małych galerii w miastach o wielkości 20 tys. – 90 tys. mieszkańców.
Coraz dłuższa lista uczestników
W Forum weźmie udział ok. 1600 osób, wśród których będą przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych i innych najemców. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.
Wśród wystawców targów są między innymi: Accteum, Amrest, Apcoa, Balmain Group, Benefit Systems, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Karuzela Holding, LCP Properties, Mallson, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Trei Real Estate, Wemolo, Womak, ZUT Industrial.
Partnerzy Forum to Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, AM AM Kebab, Mistrz Piekarz, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.
Ważną częścią targów #scf2025fall jest dwudniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty.
Na multimedialnej scenie pojawiają się partnerzy SCF, ich wystąpienia rejestrują trzy kamery. Dynamicznie montowane prezentacje i wywiady z ekspertami i przedstawicielami kluczowych deweloperów, inwestorów i najemców są transmitowane na kanałach YouTube, Linkedin i Facebook.
24 września 2025, godzina 19:00 – dokładnie wtedy pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty, kończącym pierwszy dzień #scf2025fall, wezmą udział posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.
Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.
#scf2025fall wyróżnia także strefa Meeting Point, która podczas tej edycji pomieści 1000 uczestników Forum. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogą korzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu będzie można w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami.
Avy wziąć udział w #scf2025fall kliknij TUTAJ