Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

Sieć Kodano Optyk umacnia swoją pozycję na rynku polskim

Kodano Optyk kontynuuje ekspansję na rynku polskim. 9 września 2025 roku otworzył kolejny salon stacjonarny. Nowa placówka zlokalizowana jest w Lublinie w Galerii Orkana.

Klienci galerii handlowej znajdą nowy salon Kodano Optyk na poziomie 1.

Salon optyczny KODANO Optyk to gwarancja idealnych okularów. Kluczem do sukcesu są starannie dobrane szkła okularowe oraz wyjątkowe oprawy. Dzięki temu połączeniu okulary mogą dobrze spełniać swoją funkcję, a zarazem stać się niebanalnym dodatkiem. W salonach specjaliści, za pomocą nowoczesnego sprzętu diagnostycznego, wykonują najwyższej jakości badania, aby dobrać odpowiednie metody korekcji, okulary lub soczewki kontaktowe.

W bogatej ofercie znajdują się znane i cenione marki okularów korekcyjnych oraz przeciwsłonecznych, takich jak: Ray-Ban, Vogue, Emporio Armani, Michael Kors, Loretto oraz wiele innych w atrakcyjnych cenach.

Plany ekspansji sieci zakładają posiadanie ponad 130 lokalizacji do końca 2025 roku, a w perspektywie kilku lat nawet 300 salonów w Polsce.

Ekspansja u naszych południowych sąsiadów

Kodano Optik kontynuuje zagraniczną ekspansję. Sieć umacnia swoją pozycję na Słowacji, otwierając kolejny salon w sercu stolicy Słowacji – w galerii Central Bratysława.

„Rozwój to nasze drugie imię, a każdy nowy punkt sprzedaży to dla nas szansa, by być bliżej naszych klientów, inspirować i oferować najwyższą jakość” – napisała firma w komunikacie.

KODANO Optyk otworzył w maju pierwszy zagraniczny salon na Słowacji. Mieści się w w Avion Shopping Park w Bratysławie. Jego powierzchnia wynosi ok. 60 mkw.

Drugi salon w stolicy Słowacji, Bratysławie, Kodano Optyk otworzył w prestiżowym Eurovea Shopping Mall.

„To nie tylko kolejny punkt na mapie – to kolejny krok w dynamicznej ekspansji międzynarodowej naszej marki. Z miesiąca na miesiąc rozwijamy się coraz szybciej, wchodząc na nowe rynki i zbliżając się do Klientów w całej Europie.

Kodano Optyk to już nie tylko silna marka w Polsce, ale coraz bardziej rozpoznawalny gracz w regionie CEE. Otwarcie kolejnego salonu w Bratysławie to potwierdzenie naszej strategii rozwoju i wiary w potencjał zagranicznych rynków” – napisała firma w komunikacie.

Kodano Optyk otwiera też salony w Czechach. Otworzył dwa salony w Pradze. Pierwszy salon Kodano Optyk w Pradze został otwarty w galerii Fenix. Nowy salon to tzw. Megastore – miejsce, które zachwyci każdego miłośnika okularów. Na klientów czekają setki oprawek i okularów przeciwsłonecznych, w tym szeroka oferta od topowych marek oraz najnowsze kolekcje sezonowe. Wszystko to w przestronnej, nowoczesnej przestrzeni, która łączy estetykę, komfort i profesjonalizm.

Drugi salon w czeskiej stolicy został otwarty przez Kodano Optyk w w Galerii Harfa. Jak zapowiada firma Praga jest kolejnym przystankiem na jej drodze do budowania silnej obecności Kodano poza granicami Polski. Sieć Kodano Optyk otworzyła trzeci salon w Czechach. Mieści się w Aupark Hradec Králové. Sieć zapowiada kolejne otwarcia we wrześniu.

Z ponad 100. salonami

Kodano Optyk rozwija się w Polsce w imponującym tempie, a poprzez franczyzę otwiera drzwi do zamkniętego dotąd biznesu optycznego dla osób z różnych środowisk zawodowych. Polska sieć, znana z wysokiej jakości usług optycznych i szerokiego wyboru opraw, rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz większe uznanie wśród klientów.

Sieć Kodano Optyk posiada obecnie sieć ponad 100 salonów. Rozwija się też poprzez franczyzę. Plany rozwoju zakładają osiągnięcie liczby 300 salonów w przeciągu najbliższych kilku lat.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!