Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

LPP: Sinsay Club – programem lojalnościowym numer 1 w branży odzieżowej w Polsce

Wg badania CAWI przeprowadzonego przez Instytut Badawczy Minds & Roses na zlecenie Mastercard Advisors Sinsay Club został uznany za najpopularniejszy program lojalnościowy w polskim sektorze odzieżowym. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej grupie respondentów, którzy dokonali zakupu odzieży w ostatnich 12 miesiącach.

Aż 33% z nich najwyżej oceniło program lojalnościowy Sinsay Club. Podczas, gdy H&M plasuje się na podobnym poziomie, pozostała konkurencja: Zalando, Modivo, C&A, Shein czy Diverse pozostają w tyle.

Co wyróżnia Sinsay Club?

Minęły zaledwie 2 lata od premiery programu lojalnościowego Sinsay Club, który jest integralną częścią aplikacji Sinsay. Dzięki niemu klienci zbierają punkty zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych, a kupony mogą wykorzystać tam, gdzie jest im najwygodniej – niezależnie od kanału.

Zalety Sinsay Club:

  • Klient decyduje, jak zbiera punkty – nie liczy się zasobność portfela, ale zaangażowanie
  • Program dostępny zarówno online, jak i offline – zawsze to samo spójne doświadczenie
  • Personalizowana komunikacja – punkty pod kontrolą, bez zaskoczeń
  • Nagrody w zasięgu każdego – lojalność to nie przywilej, to relacja

Ekspansja aplikacji Sinsay

Aplikacja Sinsay po niedawnym debiucie w Niemczech i Grecji, weszła na kolejny rynek – włoski. To 11. kraj z aplikacją Sinsay. Marka zapowiada też jej debiut na Litwie. Dalsza ekspansja aplikacji to kluczowy element strategii app-first, dzięki której zakupy stają się jeszcze wygodniejsze. Aplikacja ma aż 8 mln unikalnych użytkowników.

Aplikacja to nie tylko wygoda. To też dostęp do specjalnych ofert i promocji poprzez program lojalnościowy Sinsay Club, możliwość szybkiego odbioru paczki w sklepie, pełna historia zakupów w telefonie i wiele innych funkcjonalności. Aplikacja ma aż 8 mln unikalnych użytkowników.

Sinsay motorem napędowym LPP

W nowej strategii biznesowej LPP stawia na mocne przyspieszenie rozwoju Sinsay. Marka stanie się motorem napędowym Grupy i do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. jej przychodów. Dzięki rozbudowie sieci stacjonarnej do ok. 7500 sklepów oraz zwiększeniu sprzedaży e-commerce do 10 mld zł LPP zamierza przeskalować swój biznes i w ciągu trzech lat podwoić przychody do 40 mld zł.

Strategia LPP opiera się na wykorzystaniu przewagi konkurencyjnej marki Sinsay, z najsilniejszą na rynku platformą omnichannelową, która integruje rozbudowaną sieć sprzedaży i rosnący na znaczeniu kanał online, w tym najpopularniejszą w branży aplikację mobilną i program lojalnościowy.

W nowej strategii LPP skupia się na mniejszych miejscowościach i odpowiada na obecne oczekiwania klientów, tworząc unikalną kategorię rynkową – Design&Value.

Sinsay jako jedyna marka na rynku łączy w sobie najważniejsze cechy nowoczesnego handlu: bliskość dobrze zaprojektowanych sklepów, silną obecność online, szeroką ofertę markowych produktów oraz przystępną cenę.

Skalowalność Sinsay i niskie nasycenie rynku otwiera przed spółką potencjał dotarcia do 300 mln klientów na 27 rynkach docelowych.

Do końca 2027 r. sieć stacjonarna Sinsay zwiększy się do ok. 6000 salonów.

LPP ma w portfolio 5 marek

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na 43 rynkach na świecie.

Spółka posiada sieć blisko 3000 salonów o łącznej powierzchni przekraczającej 2,5 mln mkw. i każdego roku dystrybuuje produkty na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla ponad 54 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki.

Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!