20 września 2025 r. w godzinach 10:00-12:00 w drogerii dm przy ul. Północnej 3a w Nowej Soli odbędzie się wyjątkowa Akcja Kasjerska we współpracy z Nowosolskim Domem Kultury. W tym czasie za kasą zasiądą jego uczestnicy i przedstawiciele, a cały dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na bieżącą działalność tej instytucji.
Drogeria dm jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Nowosolski Dom Kultury to nie tylko miejsce wydarzeń kulturalnych – koncertów, spektakli czy projekcji filmowych. To także przestrzeń warsztatów, zajęć dla dzieci i dorosłych oraz aktywizacji lokalnej społeczności. Jak podkreślają jego pracownicy, to przede wszystkim ludzie tworzą tę instytucję – podobnie jak w dm, gdzie „liczy się człowiek”.
„W dm wierzymy, że drobne gesty mogą mieć wielki wpływ, a zakupy mogą nabrać dodatkowego sensu, gdy wspierają lokalne potrzeby. Dlatego tak bardzo cieszymy się, że możemy współpracować z Nowosolskim Domem Kultury, miejscem, które od lat łączy mieszkańców Nowej Soli i wspiera ich rozwój poprzez kulturę, edukację i wspólne działania. To inicjatywa, w której nasi klienci robiąc zakupy stają się częścią czegoś większego, wspólnego dobra” – mówi Joanna Małecka-Jakimiak, Kierowniczka Regionalna dm w Polsce.
Akcje Kasjerskie to autorski projekt dm, który od lat cieszy się popularnością wśród mieszkańców wielu miast w Polsce i za granicą. Ich idea jest prosta – dochód ze sprzedaży w trakcie trwania wydarzenia trafia bezpośrednio do lokalnych instytucji i organizacji, a rolę kasjerów pełnią osoby związane z beneficjentem akcji. To sposób na budowanie poczucia wspólnoty, sąsiedzkiej solidarności i realnej pomocy.
W portfolio ponad 4 000 punktów sprzedaży
Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 89 100 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2023/2024 dm odnotowały sprzedaż w wysokości 17,74 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech ponad 60 300 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 12,47 mld euro. dm po raz kolejny została wybrana przez klientów najpopularniejszą drogerią w ankiecie Kundenmonitor 2024.
Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne, higieniczne, dla dzieci i niemowląt oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Drogeria nieustannie pracuje nad optymalizacją.