MR.DIY wchodzi do Gorzowa przez Galerię Askana

Prowadząca szeroką ekspansję w Polsce sieć MR.DIY wybrała Galerię Askanę na swoją pierwszą gorzowską lokalizację. Decyzja ta podkreśla rosnący potencjał centrum, które pod zarządem nowego właściciela konsekwentnie realizuje strategię rozwoju i umacnia swoją pozycję na lokalnym rynku. Otwarcie sklepu zaplanowano na początek listopada br. – na powierzchni blisko 800 mkw., zlokalizowanej na najniższym poziomie galerii.

„Cieszymy się, że już wkrótce mieszkańcy Gorzowa Wielkopolskiego będą mogli odwiedzić nasz sklep MR.DIY w Galerii Askana. To dla nas ważny krok, by być jeszcze bliżej klientów i zaoferować im szeroki wybór produktów w zawsze niskich cenach. Mamy nadzieję, że nasza oferta stanie się codziennym wsparciem w domu, pracy i czasie wolnym – mówi Magdalena Nazarewicz, Business Development Director Europe w MR.DIY Poland.

„Galeria Askana to jedno z najpopularniejszych miejsc zakupów i spotkań w regionie, dlatego jesteśmy przekonani, że nasz sklep doskonale wpisze się w jej różnorodną ofertę”.

„Podpisanie umowy z marką MR.DIY jest integralną częścią realizowanej strategii leasingowej Galerii Askana polegającej na wprowadzeniu marek nieobecnych dotąd w Gorzowie i regionie. Finalizacja negocjacji potwierdza silną pozycję naszego centrum, wynikającą zarówno z atrakcyjnej lokalizacji, jak i konsekwentnie budowanego tenant-mixu zakładającego obecność unikatowych marek. Cieszymy się, że mieszkańcy Gorzowa oraz regionu zyskają dostęp do oferty tej dynamicznie rozwijającej się sieci” – podkreśla Joanna Bieniek, Dyrektor Działu Najmu Galerii Askana.

MR.DIY to pochodząca z Malezji sieć sklepów, oferująca ponad 6 tys. produktów codziennego użytku z 10 kategorii, takich jak: artykuły gospodarstwa domowego, dekoracyjne, szkolne i biurowe, narzędzia do majsterkowania, akcesoria samochodowe, a także zabawki i artykuły dla zwierząt.

Oprócz produktów marki własnej, klienci znajdą na półkach również wiele dobrze znanych marek w konkurencyjnych cenach. Sieć MR.DIY aktualnie posiada ponad 5000 sklepów na całym świecie, w tym w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w RPA, Turcji, Hiszpanii.

W Polsce obecna jest od listopada 2024 roku.

„Askana wchodzi w nowy etap rozwoju, a kolejne otwarcia i modernizacje to efekt przyjętej, długofalowej strategii. Wymaga to czasu i inwestycji, m.in. w przebudowy, ale są to działania konieczne, aby centrum odpowiadało na potrzeby mieszkańców i utrzymywało przewagę konkurencyjną. Wprowadzane zmiany to ważny krok w rozwoju galerii, która od 
18 lat stanowi integralną część miejskiego życia i nadal pozostaje atrakcyjną destynacją zakupową dla całego regionu” – zauważa Bartosz Augusiak, Dyrektor Galerii Askana.

GALERIA ASKANA ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się multipleks Helios z pięcioma salami na 1,2 tys. osób, a wśród salonów wiele lubianych i obecnych jedynie w tej gorzowskiej galerii sklepów jak m.in.: Solar, Kazar, Vistula; Wólczanka, Bytom, Molton, Premium Multibrand Store, Ochnik.
 

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz