27 września oficjalnie otwarto nowoczesny mini park handlowo-usługowy przy ul. Magnuszewskiej 8 w Bydgoszczy. Inwestorem projektu jest Cukiernia Sowa. Obiekt o powierzchni użytkowej ponad 3200 mkw. to nie tylko nowe miejsce na mapie lokalnych zakupów, ale także przykład harmonijnego połączenia funkcjonalności, estetyki i zrównoważonego podejścia do rozwoju miast.
Nowoczesna architektura i wygoda na co dzień
Mini park handlowy powstał w sercu bydgoskiego osiedla Glinki – w dynamicznie rozwijającej się części miasta, gdzie już teraz funkcjonują popularne punkty handlowe, takie jak Biedronka, Rossmann czy stacja paliw Orlen. Nowy obiekt dopełnia tę ofertę, zapewniając klientom jeszcze większy komfort codziennych zakupów.
Projekt architektoniczny przygotowało studio Lines Architekci, które postawiło na nowoczesną i spójną wizję przestrzeni handlowej. Na powierzchni 3200 mkw. GLA znalazły się lokale o różnych funkcjach i metrażach. Do dyspozycji klientów oddano 75 miejsc parkingowych, w tym specjalne stanowiska dla rodzin z dziećmi. W najbliższym czasie przewidziany jest także montaż stacji do ładowania samochodów i rowerów elektrycznych, co czyni inwestycję przyjazną dla użytkowników elektromobilności. Na terenie obiektu jeszcze w tym roku pojawi się również stacja naprawcza dla rowerów.
Szeroka oferta najemców
W sobotę 27 września 2025 r. drzwi dla klientów otworzyły pierwsze punkty:
- Action – popularna sieć dyskontów niespożywczych, zajmująca powierzchnię 1000 mkw.,
- Prosiaczek – sklep mięsno‑wędliniarski z szeroką ofertą wędlin i wyrobów kanapkowych,
- nowy lokal firmowy Cukierni Sowa o powierzchni 130 mkw.
Otwarcie pozostałych lokali zaplanowano na kolejne tygodnie. Marka Sinsay oraz Żabka dołączą do grona otwartych punktów jeszcze tej jesieni, natomiast siłownia Go Fitness planuje rozpocząć działalność przed końcem listopada. W ofercie obiektu pozostał jeszcze jeden wolny lokal o powierzchni 85 mkw. – odpowiedni dla najemcy szukającego miejsca w dobrze skomunikowanej, dynamicznie rozwijającej się dzielnicy.
Nowa Cukiernia Sowa – 14. lokal w Bydgoszczy i więcej niż cukiernia
Nowo otwarty lokal Cukierni Sowa przy ul. Magnuszewskiej to już 14. punkt marki w jej rodzinnym mieście, z czego 13 prowadzonych jest w modelu własnym, a jeden we franczyzie. Nowa lokalizacja oferuje pełną ofertę marki: klasyczne torty, ciasta, desery i lody własnej produkcji, autorską kawę Sowa Caffè, wypalaną we własnej palarni w Bydgoszczy, serwowaną przez baristów, wypiekane na miejscu pieczywo i słodkie przekąski z linii Pyszne z Pieca, dania z segmentu Sowa Bistro, w tym zdrowe sałatki i kanapki podgrzewane na życzenie, oraz dania śniadaniowe na ciepło (jak np. jajecznica, szakszuka czy śniadanie angielskie).
Oferta punktu dostępna jest także w dostawie poprzez Pyszne.pl, Glovo i Wolt, a nadwyżki produktów trafiają do aplikacji Foodsi, wspierającej ograniczanie marnowania żywności. Z kolei nowoczesne rozwiązania – takie jak instalacja fotowoltaiczna o mocy 50 kW – podkreślają zaangażowanie marki w zieloną transformację i rozwój w duchu ESG.
Promocje i atrakcje na słodkie otwarcie
Z okazji otwarcia na klientów nowego lokalu Cukierni Sowa czeka szereg specjalnych promocji: dekoracyjna puszka gratis przy zakupach powyżej 20 zł i maskotki – Sówki Felisie dla najmłodszych (ilość limitowana, promocja tylko w dniu 27.09), trzeci produkt z linii Pyszne z Pieca tylko za 1 grosz (w terminie 27.09–11.10), mała kawa za 1 zł przy zakupie produktu z Sowa Bistro (w terminie 27.09–11.10).
Na wyjątkowe oferty mogą liczyć nie tylko klienci Cukierni Sowa. Sklep Prosiaczek przygotował na dziś degustacje z grilla, liczne promocje i upominki, w tym balony i krówki dla najmłodszych. Z kolei sieć Action rozdaje ekologiczne torby na zakupy dla każdego, kto zrobi zakupy w dniu otwarcia. To wspólny ukłon wszystkich najemców w stronę mieszkańców i pierwszy krok w budowaniu sąsiedzkich relacji.
Inwestycja z wartością dodaną
Park handlowy Magnuszewska 8 to projekt Cukierni Sowa, który jest częścią szerszej strategii marki, zakładającej nie tylko ekspansję w branży gastronomicznej, ale także rozwój inwestycji z realną wartością dla lokalnych społeczności.
„To ważny projekt w naszym portfolio. Realizując tę inwestycję, chcieliśmy stworzyć miejsce funkcjonalne i przyjazne, odpowiadające na potrzeby mieszkańców bydgoskiego osiedla Glinki. To przestrzeń, która łączy codzienne zakupy z komfortem i wygodą. Wierzymy, że ten obiekt będzie miał pozytywny wpływ na dalszy rozwój tej części miasta” – mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.
W portfolio ok. około 170 cukierni
Cukiernia Sowa Sp. z o.o. to polska, rodzinna firma, która łączy pokolenia i zabiera w pasjonującą podróż do świata słodyczy. Marka założona w 1946 r. w Bydgoszczy nieprzerwanie pozostaje rodzinnym przedsiębiorstwem, które promuje ręczne rzemiosło w cukiernictwie, jednocześnie poszerzając ofertę i sieć sklepów w odniesieniu do potrzeb rynku i klientów. Cukiernia Sowa to marka, która prężnie się rozwija, z każdym kolejnym rokiem zatrudniając coraz więcej pracowników i rozbudowując portfolio sklepów o nowe lokalizacje oraz zdobywając prestiżowe wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach zarówno na szczeblu ogólnopolskim, jak i światowym.
Cukiernia Sowa to lider branży cukierniczej w Polsce – około 170 cukierni w 14 województwach w Polsce oraz 1 lokal w Londynie. Produkty marki podkreślają wyjątkowość chwili poprzez wyszukaną formę i niepowtarzalny smak. Sieć Cukierni Sowa to starannie dopracowana receptura, szeroka oferta cukiernicza, oferta lunchowa, lody własnej produkcji, ręcznie robione praliny i lokalna palarnia kawy.