W sierpniu br. Anna Rydzewska została nową szefową marketingu w sieci kin Multikino należącej do grupy VUE. Jako Head of Marketing jest odpowiedzialna za zarządzanie marką, planowanie i egzekucję zintegrowanej strategii marketingowej, działania e-commerce i komunikację zgodnie z założeniami i wytycznymi Grupy Vue International – właściciela sieci kin Multikino.
„Naszą strategią na kolejne lata jest przede wszystkim odpowiadanie na potrzeby współczesnych widzów i zapewnianie im rozrywki najwyższej jakości. Koncentrujemy się na wprowadzaniu innowacji technologicznych i nieustannym udoskonalaniu standardów obsługi klienta. W związku z tym komunikacja marketingowa oraz digitalizacja są dla nas kluczowe, a wiedza i doświadczenie Anny pozwolą nam wybrać najlepszą taktykę i realizować ją z sukcesem” – mówi Paweł Świst, Prezes Zarządu Multikino S.A.
Anna Rydzewska ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, PR, e-commerce i projektów cyfrowych. Przed rozpoczęciem pracy w sieci Multikino odpowiadała za działania marketingowe, PR i e-commerce w takich firmach jak Grupa Neuca, Grupa PZU oraz Grupa Wirtualna Polska. Prowadziła zajęcia na studiach MBA w ochronie zdrowia na UMK oraz w międzynarodowej szkole biznesu Laba. Jest laureatką wielu prestiżowych nagród branżowych, a także cenioną prelegentką na konferencjach marketingowych i e-commerce.
„Dołączenie do Multikina to dla mnie wyjątkowa okazja do zarządzania rozwojem uznanej, rozpoznawalnej marki. Cieszę się, że mogę wykorzystać swoje doświadczenie, wspierając świetny zespół w realizacji innowacyjnych projektów i międzynarodowych kampanii Grupy Vue w Polsce. Moim celem jest stworzenie zintegrowanej strategii marketingowej w oparciu o realne potrzeby i emocje widzów, tak aby nasze działania były autentyczne i długofalowo umacniały markę Multikino” ” – dodaje Anna Rydzewska.
Multikino zarządza 41. kinami
Obecnie pod szyldem Multikino działa 41 kin w 37 miastach Polski. W 2027 roku planowane jest otwarcie nowoczesnego, samoobsługowego multipleksu w poznańskiej Galerii Avenida. Sieć nieustannie inwestuje w rozwój nowych technologii i doświadczeń widza – m.in. w komfortowe, rozkładane fotele LUX i Ultra LUX czy format EPIC wykorzystujący nową projekcję laserową HDR od Barco w połączeniu z systemem dźwięku Dolby Atmos.
Multikino jest obecne w 37 miastach Polski
Multikino, należące do Grupy Vue International – lidera na europejskim rynku kinowym, to pierwszy operator, który w 1998 roku uruchomił w Polsce multipleks. Od tego czasu wyznacza najwyższe standardy w budowie i prowadzeniu kin w Europie i na świecie. Obecnie pod szyldem Multikino działa 41 kin w 37 miastach Polski.
Flagowe kino sieci zlokalizowane jest w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Obiekt składa się z 8 nowoczesnych sal, w tym Sali Premierowej na 788 osób. W marcu 2022r. uruchomione zostało wyjątkowe kino w Galerii Gemini Park w Tychach. Obiekt składa się z 7 sal wyposażonych w projektory laserowe oraz skórzane, elektrycznie rozkładane fotele, dzięki którym widz ogląda filmy w pozycji półleżącej. W rozkładane fotele tego typu w pełni wyposażone są także warszawskie Multikino w Galerii Młociny oraz poznańskie Multikino Stary Browar.
Multikino to zdecydowanie więcej niż kino. Oferuje zarówno największe i najbardziej oczekiwane premiery filmowe, jak i koncerty światowych gwiazd, nocne maratony filmowe, transmisje najważniejszych wydarzeń sportowych, transmisje oper, baletu oraz retransmisje spektakli z brytyjskiego National Theatre.
Multikino za swoją działalność wielokrotnie było dostrzegane podczas prestiżowych konkursów. Jest zdobywcą nagród Superbrands oraz Superbrands Created in Poland. Od wielu lat zajmuje pozycję lidera w obszarze „Event Cinema” zarówno na rynku polskim, jak i europejskim (laureat europejskiej nagrody ECA Awards w 2014 roku).