Już 17 października w Krakowie otworzy się nowa restauracja Burger King – ósma w stolicy Małopolski. Marka, znana z kultowych Whopperów i grillowania na ogniu, zaprosi gości do nowoczesnej przestrzeni w kolejnej galerii handlowej w mieście.
Z okazji otwarcia przygotowano szereg atrakcyjnych akcji promocyjnych, takich jak 100 darmowych burgerów czy strefa z retro automatami do gier.
Nowy lokal Burger King w Centrum Serenada poszerzy ofertę gastronomiczną jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w północnym Krakowie. Obiekt przy al. Bora-Komorowskiego 41 codziennie przyciąga tysiące odwiedzających, a nowa restauracja dopełni strefę food court, wzbogacając ją o popularną propozycję dla fanów burgerów. W Krakowie działa już siedem restauracji pod szyldem Burger King – m.in. na ul. Szewskiej, w budynku dworca Kraków Główny, w Parku Handlowym Zakopianka czy BK Śliwkowa. Lokal w Serenadzie będzie ósmym punktem marki w mieście i pierwszym w tej części Krakowa, co zapewni mieszkańcom jeszcze lepszy dostęp do oferty.
Z okazji otwarcia Burger King przygotował strefę automatów z kultowymi grami, w której będzie można rywalizować o nagrody i poczuć klimat dawnych salonów arcade. To również doskonała okazja, by spróbować słynnych burgerów grillowanych na prawdziwym ogniu oraz innych pozycji z menu, które od lat cieszą się popularnością wśród miłośników dobrego smaku w przystępnej cenie.
100 Whopperów dla 100 pierwszych gości
Oficjalne otwarcie nowej restauracji Burger King w Centrum Serenada zaplanowano 17 października o godz. 10:00. Pierwsze 100 osób, które odwiedzą tego dnia nowy lokal, otrzyma darmowego Whoppera – legendarnego burgera, którego pokochały miliony gości na całym świecie. Dla odwiedzających przygotowano również możliwość zabawy na retro automatach z nagrodami.
„Kraków od lat pozostaje jednym z najważniejszych miast dla naszej marki. Widzimy duże zainteresowanie ze strony mieszkańców, dlatego sukcesywnie rozwijamy tu sieć restauracji. W tej części miasta do tej pory nie mieliśmy lokalu, a zależy nam, by Burger King był marką łatwo dostępną i obecną tam, gdzie konsumenci jej szukają. Chcemy być coraz bliżej naszych gości – w miejscach, które odwiedzają na co dzień i gdzie chętnie spędzają czas” – mówi Aleksandra Gajowczyk, Marketing Director Burger King.
Burger King na polskim rynku działa nieprzerwanie od 2007 roku, gdzie sukcesywnie się rozwija i obecnie liczy 78 restauracji. W 2022 roku master franczyzobiorcą Burger King została firma Rex Concepts, która odpowiada za markę nie tylko w Polsce, ale także w Czechach oraz Rumunii. Rex Concepts koncentruje się na inwestycjach w nowoczesne technologie, rozbudowie sieci lokali oraz podnoszeniu standardów obsługi, co pozwala marce Burger King odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i umacniać swoją pozycję na lokalnym rynku.
70 lat na rynku
Każdego dnia, ponad 11 milionów gości odwiedza restauracje Burger King na całym świecie. Dzieje się tak, ponieważ jesteśmy znani z przyrządzania wysokiej jakości, doskonałego w smaku i przystępnego cenowo jedzenia.
Założony w 1954 roku Burger King jest obecnie drugą co do wielkości siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie. Oryginalna kanapka WHOPPER jest synonimem naszego przywiązania do najwyższej jakości składników, oryginalnej receptury i przyjaznej, rodzinnej atmosfery, które definiują naszą markę od ponad 70 lat.