W Galerii Pomorskiej otwarto pierwszy w Bydgoszczy sklep Maxi Zoo, oferujący bogaty wybór produktów dla zwierząt. Pojawienie się nowego najemcy dodatkowo wzmacnia zróżnicowaną i kompleksową ofertę centrum, które konsekwentnie buduje swoją pozycję jako jedno z kluczowych miejsc handlowych w regionie. Lokal o powierzchni 337 mkw. urządzony jest w koncepcie 3.0.
Sklep Maxi ZOO w Galerii Pomorskiej został otwarty 15 października. Lokal o powierzchni 337 mkw. urządzony jest w koncepcie 3.0, charakteryzującym się jasnym oświetleniem, industrialnym, minimalistycznym designem, a także niższymi regałami zapewniającymi lepszą widoczność i wygodną nawigację. Dzięki modułowym strefom ekspozycyjnym klienci mogą liczyć na atrakcyjną prezentację asortymentu.
Oferta Maxi Zoo obejmuje ponad 8 000 produktów – od karm wysokiej jakości, także specjalistycznych, przez suplementy i leki OTC, aż po szeroki wybór akcesoriów, zabawek i artykułów pielęgnacyjnych. Asortyment jest dedykowany nie tylko psom i kotom, ale również ptakom, gryzoniom i innym małym zwierzętom. Na miejscu klienci mogą korzystać z dodatkowych udogodnień, takich jak bezpłatny bar dla czworonogów, waga dla zwierząt czy profesjonalne doradztwo w zakresie ich żywienia i pielęgnacji.
„Naszym celem jest konsekwentny rozwój tenant-mixu, obejmującego zarówno cenione marki, jak i nowe koncepty, wzmacniając przy tym pozycję centrum jako miejsca wygodnych, codziennych zakupów. Galeria Pomorska ma charakter rodzinny, dlatego szczególnie zależy nam na dostarczaniu usług i produktów dopasowanych do różnych grup odbiorców. Maxi Zoo to silna i rozpoznawalna marka, a jej obecność w Galerii Pomorskiej jest doskonałym dopełnieniem różnorodnej i kompleksowej oferty centrum” – podkreśla Agata Stańkowska, Head of Leasing w Balmain Group.
Maxi Zoo jest częścią międzynarodowej Grupy Fressnapf, obecnej na 15 europejskich rynkach, zarządzającej łącznie około 2 600 sklepami i zatrudniającej ponad 20 000 pracowników z ponad 50 krajów. W Polsce sieć posiada już 153 sklepy i nieustannie rozwija swoją obecność, wzmacniając pozycję lidera rynku zoologicznego.
Nowi najemcy
Nowy najemca wpisuje się w szerszą strategię leasingową Galerii Pomorskiej, która zakłada zarówno pozyskiwanie cenionych, rozpoznawalnych marek, jak i wspieranie obecnych partnerów w modernizacji lokali oraz podnoszeniu jakości oferty. Tylko w ostatnich miesiącach do grona najemców dołączyły m.in. marka odzieżowa Volcano, sala zabaw Fikołki czy restauracje Silver Dragon i Yaki Maki, a modernizację przeszły salony OCHNIK oraz DOUGLAS. W ciągu ostatnich 12 miesięcy centrum podpisało nowe oraz przedłużyło obowiązujące umowy najmu na łączną powierzchnię blisko 7,5 tys. mkw.