Maxi Zoo wchodzi do Bydgoszczy przez Galerię Pomorską

W Galerii Pomorskiej otwarto pierwszy w Bydgoszczy sklep Maxi Zoo, oferujący bogaty wybór produktów dla zwierząt. Pojawienie się nowego najemcy dodatkowo wzmacnia zróżnicowaną i kompleksową ofertę centrum, które konsekwentnie buduje swoją pozycję jako jedno z kluczowych miejsc handlowych w regionie. Lokal o powierzchni 337 mkw. urządzony jest w koncepcie 3.0.

Sklep Maxi ZOO w Galerii Pomorskiej został otwarty 15 października. Lokal o powierzchni 337 mkw. urządzony jest w koncepcie 3.0, charakteryzującym się jasnym oświetleniem, industrialnym, minimalistycznym designem, a także niższymi regałami zapewniającymi lepszą widoczność i wygodną nawigację. Dzięki modułowym strefom ekspozycyjnym klienci mogą liczyć na atrakcyjną prezentację asortymentu.

Oferta Maxi Zoo obejmuje ponad 8 000 produktów – od karm wysokiej jakości, także specjalistycznych, przez suplementy i leki OTC, aż po szeroki wybór akcesoriów, zabawek i artykułów pielęgnacyjnych. Asortyment jest dedykowany nie tylko psom i kotom, ale również ptakom, gryzoniom i innym małym zwierzętom. Na miejscu klienci mogą korzystać z dodatkowych udogodnień, takich jak bezpłatny bar dla czworonogów, waga dla zwierząt czy profesjonalne doradztwo w zakresie ich żywienia i pielęgnacji.

„Naszym celem jest konsekwentny rozwój tenant-mixu, obejmującego zarówno cenione marki, jak i nowe koncepty, wzmacniając przy tym pozycję centrum jako miejsca wygodnych, codziennych zakupów. Galeria Pomorska ma charakter rodzinny, dlatego szczególnie zależy nam na dostarczaniu usług i produktów dopasowanych do różnych grup odbiorców. Maxi Zoo to silna i rozpoznawalna marka, a jej obecność w Galerii Pomorskiej jest doskonałym dopełnieniem różnorodnej i kompleksowej oferty centrum” – podkreśla Agata Stańkowska, Head of Leasing w Balmain Group.

Maxi Zoo jest częścią międzynarodowej Grupy Fressnapf, obecnej na 15 europejskich rynkach, zarządzającej łącznie około 2 600 sklepami i zatrudniającej ponad 20 000 pracowników z ponad 50 krajów. W Polsce sieć posiada już 153 sklepy i nieustannie rozwija swoją obecność, wzmacniając pozycję lidera rynku zoologicznego.

Nowi najemcy

Nowy najemca wpisuje się w szerszą strategię leasingową Galerii Pomorskiej, która zakłada zarówno pozyskiwanie cenionych, rozpoznawalnych marek, jak i wspieranie obecnych partnerów w modernizacji lokali oraz podnoszeniu jakości oferty. Tylko w ostatnich miesiącach do grona najemców dołączyły m.in. marka odzieżowa Volcano, sala zabaw Fikołki czy restauracje Silver Dragon i Yaki Maki, a modernizację przeszły salony OCHNIK oraz DOUGLAS. W ciągu ostatnich 12 miesięcy centrum podpisało nowe oraz przedłużyło obowiązujące umowy najmu na łączną powierzchnię blisko 7,5 tys. mkw.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz