Cukiernia Sowa stawania na rozwój w modelu omnichannel

Rynek dynamicznie się zmienia, a klienci coraz częściej decydują się na zakupy online. Odpowiadając na te potrzeby, Cukiernia Sowa konsekwentnie rozwija swoją ofertę w modelu q-commerce, by być jeszcze bliżej konsumentów – rozpoczynając współpracę z platformą Uber Eats.

Już teraz 85 cukierni w 29 miastach dostępnych jest online. Produkty Cukierni Sowa można zamawiać za pośrednictwem serwisów Pyszne.pl, Wolt, Glovo, Bolt Food, a wkrótce również poprzez Uber Eats.

Współpraca z Uber Eats to dla marki szansa na dotarcie do nowych grup odbiorców, zwiększenie widoczności w aplikacjach q-commerce oraz uproszczenie procesu zamówień w największych miastach w Polsce.

To kolejny krok w kierunku strategii omnichannel – połączenia tradycji i rodzinnych receptur z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, aby klienci mogli cieszyć się wyjątkowym smakiem Cukierni Sowa w jeszcze wygodniejszy sposób.

„Q-commerce staje się dziś standardem w wielu branżach – również w naszej. Dołączenie Cukierni Sowa do platformy Uber Eats to kolejny krok w stronę wygody i dostępności dla naszych klientów.

To rozwiązanie, które pozwala nam nie tylko poszerzyć zasięg, ale też odpowiadać na zmieniające się nawyki zakupowe – szczególnie w dużych miastach.

Dziękuję wszystkim zaangażowanym we wdrożenie tego projektu – to kolejny element naszej strategii rozwoju wielokanałowego” – skomentował Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.

Nowe kierunki rozwoju – 180 lokali na horyzoncie

Cukiernia Sowa stawia na organiczny i zrównoważony rozwój, wysoką jakość produktów i dostosowywanie oferty oraz przestrzeni do współczesnych trendów. 2024 rok zakończyła imponującą liczbą 170 lokali działających pod marką Cukiernia Sowa w Polsce (firmowych i franczyzowych), co oznacza, że cel otwarcia minimum 180 punktów do końca 2026 roku jest realizowany z powodzeniem.

Nowe lokalizacje wpisują się w strategię marki, która zakłada współpracę zarówno z dużymi galeriami handlowymi, jak i parkami handlowymi. Istotnym elementem rozwoju są także remodelingi, dzięki którym sieć stale podnosi standardy obsługi i przestrzeni.

Remonty istniejących punktów przynoszą wzrost zainteresowania klientów i pozytywne doświadczenia zakupowe. Cukiernia Sowa rozwija się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w nowych obiektach handlowych w mniejszych miejscowościach.

Cukiernia Sowa na rynku od 1946 roku

Cukiernia Sowa Sp. z o.o. to polska, rodzinna firma, która łączy pokolenia i zabiera w pasjonującą podróż do świata słodyczy. Marka założona w 1946 r. w Bydgoszczy nieprzerwanie pozostaje rodzinnym przedsiębiorstwem, które promuje ręczne rzemiosło w cukiernictwie, jednocześnie poszerzając ofertę i sieć sklepów w odniesieniu do potrzeb rynku i klientów.

Cukiernia Sowa to marka, która prężnie się rozwija, z każdym kolejnym rokiem zatrudniając coraz więcej pracowników i rozbudowując portfolio sklepów o nowe lokalizacje oraz zdobywając prestiżowe wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach zarówno na szczeblu ogólnopolskim, jak i światowym.  

Cukiernia Sowa to lider branży cukierniczej w Polsce. Produkty marki podkreślają wyjątkowość chwili poprzez wyszukaną formę i niepowtarzalny smak.

Sieć Cukierni Sowa to starannie dopracowana receptura, szeroka oferta cukiernicza, oferta lunchowa, lody własnej produkcji, ręcznie robione praliny i lokalna palarnia kawy.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz