Dadelo: CentrumRowerowe.pl z kolejnym sklepem stacjonarnym

Spółka Dadelo S.A., właściciel platformy e-commerce CentrumRowerowe.pl, kontynuuje strategię rozwoju sprzedaży omichannelowej. 23 października w Krakowie otworzył najnowszy salon stacjonarny marki – nowoczesny obiekt o powierzchni 3 000 mkw., łączący funkcje ekspozycyjne, testowe i serwisowe.

Krakowski salon to kolejny etap rozwoju ogólnopo lskiej sieci CentrumRowerowe.pl, która ma już salony w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Poznaniu. Nowa lokalizacja wpisuje się w strategię konsekwentnej ekspansji Dadelo S.A. w dużych miastach.

„Chcemy być obecni tam, gdzie są nasi klienci. Kraków to jeden z najważniejszych ośrodków sportu i rekreacji w kraju. Otwarcie salonu w Małopolsce pozwoli nam być bliżej użytkowników i zapewnić im pełne wsparcie w wyborze sprzętu oraz serwisie” – podkreśla Jacek Zieziulewicz, dyrektor handlowy Dadelo S.A.

Kompleksowa oferta i nowoczesna przestrzeń zakupowa

Salon przy ul. Zakopiańskiej 105 (Solvay Park) zaoferuje klientom ponad 7 500 produktów – od części i akcesoriów po odzież i wyposażenie serwisowe – oraz ponad 750 rowerów gotowych do jazdy. Obiekt wyposażono w tor testowy o zróżnicowanych nawierzchniach oraz mini pumptrack, umożliwiający praktyczne sprawdzenie roweru przed zakupem. Na miejscu funkcjonować będzie również profesjonalny serwis rowerowy oraz strefy tematyczne ułatwiające poruszanie się po ekspozycji.

„Postawiliśmy sobie ambitny cel otwarcia salonów stacjonarnych w największych polskich miastach i konsekwentnie go realizujemy. Najbardziej cieszą nas pozytywne opinie naszych klientów, którzy odwiedzają sklepy stacjonarne. Jasna i przejrzysta polityka cenowa, szeroki wybór asortymentu, a także nowoczesne udogodnienia pozytywnie wpływają na ich doświadczenia zakupowe” – mówił Jacek Zieziulewicz, dyrektor handlowy Dadelo S.A.

Omnichannel – połączenie świata online i offline

Model działania Dadelo S.A. opiera się na synergii kanałów sprzedaży. Klienci korzystający z CentrumRowerowe.pl mogą w salonie odbierać zamówienia internetowe w strefie click & collect, skanować kody QR i NFC w celu uzyskania informacji o produktach oraz korzystać z identycznych cen online i offline, co zapewnia pełną transparentność oferty.

Tym samym firma wzmacnia swoją pozycję jako jednego z liderów w obszarze sprzedaży omnichannelowej.

Dadelo S.A. – lider polskiego e-commerce rowerowego

Dadelo S.A. to spółka z Bydgoszczy, wyspecjalizowana w sprzedaży rowerów, akcesoriów i części online. W ramach strategii, realizowanej przez spółkę, Dadelo planuje dalszą rozbudowę sieci salonów stacjonarnych w największych miastach Polski. Dzięki nowoczesnemu zapleczu logistycznemu większość zamówień realizowana jest w ciągu 24 godzin, a spójność oferty produktowej i cenowej we wszystkich kanałach sprzedaży pozwala utrzymać pozycję lidera w segmencie rowerowym.

Spółka wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Oponeo.pl S.A., a w 2020 roku zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz