W warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy otwarto nowy lokal marki Asia Mama – czwarte miejsce pod tym szyldem w Polsce i drugie w stolicy. Marka, znana z autentycznego azjatyckiego street foodu, rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz większe grono stałych klientów i rozpoznawalność na rynku gastronomicznym.
Nowy lokal wyróżnia się otwartą kuchnią, w której tajscy wok masterzy i sushimasterzy przygotowują dania na oczach gości. Wszystko powstaje ze świeżych składników i z pasją do gotowania. Dania w koncepcie na wagę pozwalają na doznanie prawdziwej, azjatyckiej uczty. W menu znajdują się również przygotowywane na zamówienie egzotyczne potrawy, takie jak zupy Tom Kha Gai, Tom Yum, kultowe zupy Pho, czy aromatyczny Pad Thai.
Wystrój restauracji utrzymano w charakterystycznym dla marki stylu – minimalistycznym, nowoczesnym, ale ciepłym i pełnym azjatyckich akcentów. Całość tworzy przyjazną przestrzeń, w której można zarówno zjeść szybki lunch, jak i spędzić dłuższą chwilę w gronie znajomych.
Promocje na otwarcie
Z okazji otwarcia Asia Mama przygotowała specjalną promocję – 50% rabatu na zupy pho oraz pad thaia. To zaproszenie dla miejscowych i podróżnych, do poznania menu i odkrycia nowych smaków kuchni azjatyckiej.
„Otwarcie lokalu w Złotych Tarasach to dla nas kolejny ważny etap rozwoju sieci Asia Mama. Warszawa to rynek o ogromnym potencjale, a obecność w jednym z najpopularniejszych centrów handlowych w Polsce to dla marki ważny krok w kierunku dalszej ekspansji. Naszym celem jest konsekwentne budowanie rozpoznawalności Asia Mama jako marki oferującej świeży, autentyczny, azjatycki street food” – mówi przedstawiciel marki.
Asia Mama jest obecna w Polsce od kilku lat. Oprócz dwóch lokali w Warszawie, restauracje działają również w Krakowie i Kielcach. Marka planuje dalszy rozwój w największych miastach w kraju, kontynuując ekspansję w segmencie casual dining.
Lokale Asia Mama zlokalizowane są w Warszawie, w Galerii Wileńskiej, w Krakowie w Centrum Handlowym M1 oraz w Kielcach w Galerii Echo.
Misją marki Asia Mama jest nie tylko dostarczanie wyjątkowych doznań smakowych, ale także edukacja o bogactwie kultur Azji poprzez kuchnię. Asia Mama to miejsce, gdzie każdy miłośnik orientalnych smaków znajdzie coś dla siebie, niezależnie od tego, czy poszukuje lekkich i zdrowych opcji, czy bogatych i intensywnych w smaku dań. Restauracja ta stawia na świeżość i jakość składników, co jest kluczem do osiągnięcia autentycznego smaku.
Asia Mama jest jednym z konceptów rozwijanych przez Wrocławską Akademię Kulinarna. Firma ta zarządza kilkoma markami gastronomicznymi, w tym: Lulu Cafe, Kuchnia Marché, Sevi Kebab, Express Oriental, Asia Mama, Lepione.
