Tatuum debiutuje na kolejnym europejskim rynku

Tatuum stawia na zagraniczną ekspansję i zadebiutował na rumuńskim rynku. Pierwszy salon marki w Rumunii rozpoczął działalność 17 października w Galerii Mega Mall w Bukareszcie. To kolejny krok w strategii ekspansji międzynarodowej Tatuum.

Otwarcie salonu w stolicy Rumunii to ważny element rozwoju sieci sprzedaży Tatuum i dowód na rosnące zainteresowanie modą, która łączy długowieczność, ponadczasowość i świadome podejście do projektowania. W nowym sklepie klienci mogą odkryć aktualne, jesienno-zimowe kolekcje oparte na wysokiej jakości materiałach – wełnie, kaszmirze, wiskozie i denimie.

Nowy salon Tatuum w Bukareszcie to nie tylko miejsce spotkania z modą, ale również kolejny krok w budowaniu relacji z klientami na rynkach europejskich.

Nowatorski program

Od 1 września 2025 r. Tatuum wdraża program dożywotniej ochrony odzieży, który jest manifestem jakości i zobowiązaniem wobec klientek i klientów marki.

„Jesteśmy z naszymi klientkami i klientami nie przez sezon, nie przez chwilę, ale towarzyszymy im długie lata. A dzisiaj chcemy powiedzieć nawet więcej: zostajemy z wami na zawsze. Taka deklaracja zobowiązuje. Wymaga wyjątkowej odwagi, perfekcyjnej organizacji i przede wszystkim szacunku dla wartości, które wyznajemy w Tatuum , i dziedzictwa, z którego wyrośliśmy.

Od lat szczycimy się poziomem reklamacji poniżej 1%. Nie poprzestajemy jednak na tym wyniku i chcemy być jeszcze lepsi. Dlatego wprowadzamy gwarancję na nasze ubrania na okres aż 10 lat. Jednocześnie uruchamiamy dożywotnią ochronę serwisową” – mówi Paweł Kapłon, prezes Tatuum.

TUUGETHER FOREVER to więcej niż program lojalnościowy. To rewolucja w myśleniu o bezpieczeństwie konsumenckim. Nie można mówić o jakości premium w modzie bez wzięcia odpowiedzialności za trwałość produktu. Tatuum jako pierwsza marka odzieżowa w Europie wprowadza dziesięcioletnią gwarancję na ubrania połączoną z usługą dożywotniego serwisu dla członków swojego klubu lojalnościowego TATUUM TUUGETHER. Program TUUGETHER FOREVER zmienia więc reguły gry w branży fashion, wyznacza nowe standardy, a Tatuum czyni punktem odniesienia dla innych firm, które chcą działać w sposób zrównoważony. 

Tatuum jest obecny na rynku od ponad 25 lat

Tatuum to polska marka odzieżowa, która istniej od ponad 25 lat. Wyróżnia się filozofią łączenia klasycznej elegancji z nowoczesnym designem, oferując kolekcje stworzone z myślą o osobach ceniących komfort, styl i ponadczasowość. W kolekcjach Tatuum wykorzystywane są naturalne materiały, a każdy element odzieży charakteryzuje się starannym wykonaniem oraz dbałością o detale, co zapewnia trwałość i wysoką jakość kolekcji.

W 2024 roku Paweł Kapłon przy wsparciu funduszu AMC V przejął pełną kontrolę nad Grupą KAN (Grupa), będącą właścicielem Tatuum.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz