Sieć NKD umacnia swoją pozycję w Polsce. 25 września 2025 roku NKD otworzyło swój drugi sklep w Łodzi, a 23 października – lokalizację w Kielcach. To następny krok w dynamicznym rozwoju sieci w Polsce. NKD konsekwentnie poszerza swoją obecność, oferując klientom modę, dekoracje i produkty codziennego użytku w atrakcyjnych cenach.
25 września 2025 roku został otwarty drugi sklep w Łodzi sieci NKD. Mieści na ulicy Pabianickiej 75.
23 października został otwarty drugi punkt tej sieci w województwie świętokrzyskim. Mieści się w Kielcach przy ul. Ściegiennego 507.
Plany NKD Moda na 2025 rok zakładają otwarcie minimum 10 nowych sklepów, a w kolejnych latach sukcesywnie podwajać liczbę nowych otwarć. W związku z tym poszukuje centralnych lokalizacji w parkach i innych obiektach handlowych z dobrymi połączeniami komunikacyjnymi, w miastach lub dzielnicach liczących ponad 30 000 mieszkańców.
Strategia zrównoważonego wzrostu oznacza selektywne podejście do lokalizacji i wybór takich, które gwarantują otwarcia atrakcyjnych, średniej wielkości sklepów – zazwyczaj o powierzchni od 300 do 350 metrów kwadratowych – w centrach miast, a także parkach i centrach handlowych, które charakteryzują się korzystną sytuacją konkurencyjną i wysoką frekwencją. Marka NKD bardzo dobrze sprawdza się też w małych, lokalnych obiektach handlowych typu convenience, zlokalizowanych blisko głównych pieszych ciągów komunikacyjnych oraz skupisk mieszkalnych.
Nowe sklepy
W sierpniu NKD Moda otworzyła sklepy w dwóch nowych lokalizacjach: Starachowice – ul. Bankowa 1 oraz Rembelszczyzna – park handlowy ul. Jana Kazimierza 493.
W lipcu sieć otworzyła kolejny sklep we Wrocławiu. To już czwarta placówka sieci w tym mieście. Zlokalizowana jest w N-Park Maślicka.
Strategia ekspansji
NKD realizuje strategię zrównoważonego wzrostu i zamierza rozszerzyć swoją sieć sklepów o wybrane lokalizacje w Polsce. Ekspansja sieci sklepów konsekwentnie podąża za dążeniem do wypracowania pozycji lokalnego dostawcy i detalisty oferującego pełną gamę tekstyliów oraz artykułów wyposażenia domu.
Od kilku lat silnym partnerem na drodze do sukcesu firmy jest TDR Capital, wspierając rozwój Grupy NKD. TDR CAPITAL + jest europejską spółką private equity założoną w 2002 roku i zarządzającą funduszami o zaangażowanym kapitale ponad 8 mld euro. TDR Capital ma bogate doświadczenie w inwestycjach w całej Europie Zachodniej. Wraz z zespołami zarządzającymi, TDR Capital rozwija spółki i wspiera ich zrównoważony wzrost.
Rok finansowy 2024 grupa NKD zakończyła bardzo pomyślnie będąc jednym z wiodących dyskontów tekstylnych na rynku co stanowi solidny fundament na rok 2025, aby kontynuować wzrost i jeszcze bardziej rozwinąć strategię ekspansji.
Z bogatą ofertą
Oferując wysokiej jakości towary w atrakcyjnych cenach, NKD kieruje swoją ofertę przede wszystkim do klientek w wieku od 30 do 64 lat, robiących zakupy dla całych swoich rodzin. Dzięki własnym markom, szybko zmieniającym się kolekcjom sezonowym i pojawiającym się co dwa tygodnie promocjom, sklepy NKD oferują swoim klientom szeroką gamę modnych produktów w atrakcyjnej cenie. Oprócz odzieży damskiej, stanowiącej główny asortyment sklepu, w ofercie sklepu jest także moda dla nastolatek, sport, a także sprzęt, artykuły dekoracyjne i tekstylia domowe.
 
  
  
 