Lidl Polska nie zwalnia tempa i konsekwentnie realizuje strategię rozwoju swojej sieci handlowej w kraju. Sieć zbliża się do imponującej liczby 1000 sklepów w Polsce, otwierając nowe placówki zarówno w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miejscowościach. 30 października 2025 roku, Lidl Polska wzbogacił się o trzy kolejne sklepy – w Oleśnicy (woj. dolnośląskie), Nasielsku (woj. mazowieckie) i Sulęcinie (woj. lubuskie).
Celem firmy jest zapewnienie konsumentom łatwego dostępu do wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach, przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego.
Sklep w Nasielsku
30 października 2025 roku o godzinie 6:00 mieszkańcy Nasielska zrobili pierwsze zakupy w nowym sklepie Lidl Polska przy ul. Warszawskiej 59. To obiekt w największym formacie sieci o powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 1400 mkw. To pierwszy obiekt sieci w tym liczącym ok. 7,7 tys. mieszkańców mieście w powiecie nowodworskim.
Nowy sklep, o powierzchni sali sprzedaży około 1400 mkw. i ponad 70 miejscach parkingowych, zatrudnia 21 osób. Jest to obiekt w największym formacie sieci, zaprojektowany zgodnie z najwyższymi standardami energooszczędności i komfortu zakupów.
Budynek wyróżnia się nowoczesnymi i proekologicznymi rozwiązaniami. Został posadowiony na ponad 430 palach, a system ogrzewania oparto na gruntowej pompie ciepła. Układ grzewczy w pierwszej kolejności wykorzystuje odzysk ciepła z lad chłodniczych, co pozwala znacząco ograniczyć zużycie energii.
Nowy sklep w Oleśnicy
Nowa placówka w Oleśnicy, zlokalizowana przy ul. Bolesława Krzywoustego 25, to drugi sklep Lidl Polska w tym ponad 35-tysięcznym mieście. Obiekt oferuje salę sprzedaży o powierzchni 1345 m² oraz ponad 100 miejsc parkingowych. Zatrudnienie w nowym sklepie znalazły 23 osoby.
Pierwszy Lidl w Sulęcinie
Nowy sklep w Sulęcinie, położonym na południe od Gorzowa Wielkopolskiego, mieści się przy ul. Witosa 38. To pierwsza placówka sieci w tym prawie 10-tysięcznym mieście. Sklep oferuje powierzchnię sprzedaży około 1350 mkw., 92 miejsca parkingowe i zatrudnia 16 osób
Nowe otwarcia potwierdzają konsekwentną strategię rozwoju Lidl Polska, który inwestuje w zrównoważone budownictwo, nowe miejsca pracy i wysoki komfort zakupów dla klientów w całym kraju.
„Jako Lidl Polska rozwijamy sieć naszych sklepów, zapewniając szeroką gamę produktów wysokiej jakości w niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Ponadto zachęcamy do pobierania naszej bezpłatnej aplikacji Lidl Plus, dzięki której klienci mogą korzystać z dodatkowych kuponów, akcji promocyjnych oraz opcji płatności mobilnej Lidl Pay.
Cieszymy się, że otwierając nowe placówki, tworzymy jednocześnie nowe miejsca pracy dla lokalnych społeczności. Lidl Polska, jako odpowiedzialny pracodawca, zapewnia swoim pracownikom atrakcyjne i jedne z najwyższych wynagrodzeń w handlu, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość rozwoju zawodowego – mówiła Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.
Z ponad 900. sklepami
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku.
Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 350 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 900.
 
  
 