Grand Optical – marka premium należąca do grupy EssilorLuxottica – umacnia swoją pozycję na rynku polskim. 5 grudnia w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie został otwarty salon w zupełnie nowej odsłonie. Relokacja do większej przestrzeni połączona została z całkowitą metamorfozą wnętrza i premierą najnowszego konceptu marki. Nowy salon Grand Optical o powierzchni blisko 170 mkw. ulokowano w atrakcyjnym sąsiedztwie – naprzeciwko salonu KAZAR i w pobliżu ZARA HOME.
To trzecia lokalizacja w Polsce, po łódzkiej Manufakturze (otwarcie w marcu 2025 roku, pow. ponad 100 mkw.) oraz wrocławskiej Wroclavii (otwarcie w październiku 2025 roku, pow. 173 mkw.), zrealizowana w pełni według najnowszych standardów Grand Optical. Nowe wnętrze, zaprojektowane przez międzynarodowy zespół architektów, wyróżnia się elegancją, dużą liczbą luster oraz nowoczesnymi rozwiązaniami takimi jak elektroniczne maty ułatwiające dobór idealnych okularów.
„Relokacja i modernizacja salonu Grand Optical w Westfield Arkadia to dla nas ważny etap rozwoju marki w Polsce. Większa przestrzeń, prestiżowa lokalizacja i nowy koncept pozwolą nam zaoferować jeszcze bardziej inspirujące doświadczenie zakupowe oraz wyjątkową selekcję marek premium. Chcemy, aby Grand Optical było miejscem, w którym nowoczesny design łączy się z indywidualnym podejściem i najwyższą jakością usług” – mówi Aneta Pruk, Senior Marketing Manager Grand Optical i Vision Express.
Unikalne portofolio marek premium
Grand Optical odpowiada na rosnące oczekiwania klientów poszukujących unikalnych kolekcji i usług optycznych najwyższej jakości. Marka oferuje starannie wyselekcjonowane portfolio, które aż w 60 proc. jest unikalne względem oferty sieci Vision Express. Klienci znajdą tu oprawy takich domów mody jak Prada, Dolce&Gabbana, Tiffany & Co., Chopard czy Moncler. Wiele modeli z portfolio EssilorLuxottica dostępnych będzie w Polsce na wyłączność właśnie w salonach Grand Optical.
Przejrzystość cenowa zamiast promocji
Grand Optical redefiniuje także model sprzedażowy, odchodząc od tradycyjnych promocji na rzecz transparentności i stałej wartości produktu. Nowy system cenowy zakłada jedną, jasną kwotę za kompletne okulary – oprawy i soczewki. Zastępuje on wcześniejszy model, w którym klienci czekali na sezonowe obniżki. Uzupełnieniem oferty jest Grand Optical Club – program lojalnościowy z ekskluzywnymi benefitami dla najbardziej wymagających klientów.
„Zamiast koncentrować się na promocjach i rabatach, chcemy budować świadomość wartości naszego produktu. Klient ma czuć, że otrzymuje doskonałą ofertę zawsze, a nie tylko korzystając z chwilowej obniżki ceny. Naszym celem jest stworzenie silnej marki, która nie tylko oferuje wysokiej jakości produkty, ale także redefiniuje doświadczenie zakupowe klientów. Nowoczesny design salonów, wyjątkowe portfolio produktów i spójna strategia sprzedażowa to fundamenty Grand Optical”– podkreśla Krisztian Makkai, Dyrektor Zarządzający Grand Optical i Vision Express.
Salony optyczne w segmencie premium
Brand Grand Optical jest częścią grupy EssilorLuxottica – światowego lidera w branży optycznej, w skład której znajduje się również marka Vision Express. Sieć nowoczesnych salonów oferuje starannie wyselekcjonowane marki okularów i kompleksowe usługi optyczne, wyróżniając się eksperckim doradztwem oraz indywidualnym podejściem do potrzeb klientów.
Dopełnieniem doświadczenia jest program Grand Optical Club – ekskluzywna platforma korzyści, która zapewnia spersonalizowane benefity, preferencyjne warunki zakupu oraz dostęp do unikatowych usług, budując długofalową relację opartą na zaufaniu i najwyższych standardach opieki wzrokowej.