W Poznaniu został otwarty nowy market Kaufland, gdzie codzienne zakupy łączą się z nowoczesnym komfortem i szeroką ofertą usług. Klienci będą mogli skorzystać z parkingu, a także odwiedzić sklepy i punkty usługowe w pasażu handlowym, tworzącym wygodną przestrzeń zakupową. Jego powierzchnia sprzedaży to 2800 mkw., zaś powierzchnia całkowita to ponad 5200 mkw.
Z okazji otwarcia sieć przygotowała wiele atrakcji – od degustacji lokalnych produktów po konkursy z nagrodami i zabawy dla najmłodszych.
Nowy market został zlokalizowany w tętniącej życiem części poznańskiego Górczyna, przy ul. Głogowskiej 132, w bezpośrednim sąsiedztwie kluczowych punktów miasta. To już trzeci market Kauflandu w stolicy Wielkopolski – nowa inwestycja sieci potwierdza znaczenie regionu i konsekwentny rozwój oferty dla mieszkańców Poznania oraz okolic.
Nowy market został zaprojektowany z myślą o wygodzie kupujących i nowoczesnych standardach obsługi. Przestrzeń handlowa o powierzchni sprzedaży 2800 mkw. oraz ponad 5200 mkw. powierzchni całkowitej oferuje szeroki wybór artykułów spożywczych i produktów codziennego użytku. Realizacja inwestycji wymagała przeprowadzenia szeregu prac dostosowawczych i infrastrukturalnych, w tym dopasowania gabarytów nowej zabudowy do otoczenia, co wymagało precyzyjnej koordynacji działań. Do dyspozycji klientów przygotowano 173 miejsca parkingowe, w tym stanowiska dla osób z niepełnosprawnościami i rodzin z dziećmi.
Komfort i nowoczesność w jednym miejscu
Market został wyposażony w rozwiązania, które zapewniają szybkie i wygodne zakupy – nowoczesne stanowiska kasowe, przestronne alejki oraz bogaty asortyment uzupełniony o ofertę najemców w pasażu handlowym. Artisan serwuje pieczywo na zakwasie, wyroby cukiernicze i dania na ciepło, a Świat Pierogów – tradycyjne pierogi oraz świeże soki. Ofertę uzupełnia salonik prasowy Trafika, bankomat Euronet i paczkomat InPost.
„Nowy market przy ulicy Głogowskiej jest dla naszej sieci wyjątkowo ważną inwestycją. To trzecia lokalizacja Kauflandu w Poznaniu, a jednocześnie początek dynamicznej ekspansji na terenie miasta. W planach mamy kolejne obiekty, bo chcemy być obecni tam, gdzie mieszkańcy nas potrzebują, oferując im wygodne, nowoczesne i dobrze wyposażone miejsca do codziennych zakupów.
Górczyn z jego silną tożsamością i dynamicznym tempem rozwoju, idealnie wpisuje się w tę strategię. Jesteśmy przekonani, że nowy market świetnie odpowie na codzienne potrzeby mieszkańców Poznania” – podkreśla Kamil Michalski, Dyrektor Sprzedaży w Kaufland Polska.
Otwarcie pełne atrakcji dla całej rodziny
Podczas uroczystego otwarcia nowego marketu Kaufland oraz w kolejnych dniach na klientów czeka wiele atrakcji. 10 grudnia od godziny 6:00 do 18:00 hostessy będą wręczać odwiedzającym drobne upominki, takie jak balony, breloki do wózków, świeże jabłka czy róże. Na miejscu przygotowano także degustacje lokalnych wyrobów oraz produktów marek własnych Kaufland – wędlin, pieczywa i kiełbas, a także stoisko z kawą i herbatą. O godzinie 12:00 odbędzie się uroczyste krojenie okolicznościowego tortu. Klienci będą mogli wziąć też udział w konkursie z Kołem Szczęścia, w którym do wygrania są produkty marek własnych; udział w zabawie będzie możliwy po okazaniu paragonu o wartości minimum 150 zł.
Nie zabraknie również atrakcji dla najmłodszych. 11 i 12 grudnia sklep odwiedzi św. Mikołaj, który od 6:00 do 18:00 będzie czekał na dzieci z możliwością wykonania pamiątkowego zdjęcia i słodkim upominkiem. Do 23 grudnia klienci mogą ponadto korzystać ze wsparcia ambasadorów Kaufland Card, którzy pomogą w założeniu konta, wyjaśnią zasady programu lojalnościowego oraz zaprezentują dostępne promocje.
Otwarcie nowego marketu Kaufland w Poznaniu to kolejny krok w rozwoju lokalnej oferty handlowo-usługowej. Placówka zapewni mieszkańcom wygodny dostęp do szerokiego asortymentu i nowoczesnych udogodnień, wpisując się w potrzeby szybko rozwijającej się dzielnicy i codzienne oczekiwania mieszkańców.
Kaufland w Polsce posiada 257 marketów
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 257 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.