Hebe kontynuuje ekspansje na polskim rynku. 28 listopada 2025 w Chorzowie otwarto nowy sklep Hebe. Lokal mieści się w centrum handlowym Vendo Park przy ul. Szpitalnej 16.
Mieszkańcy Chorzowa mogą robić zakupy w nowym sklepie Hebe. Na odwiedzających czeka nie tylko szeroka oferta kosmetyków – od kremów i balsamów, przez produkty do pielęgnacji włosów, aż po kolorowe kosmetyki do makijażu. To idealna okazja, by wypróbować nowości, uzupełnić swoją kosmetyczkę na zimowy sezon lub zaopatrzyć się w świąteczne prezenty dla najbliższych.
Więcej korzyści z my hebe
Program lojalnościowy my hebe oferuje liczne benefity, w tym atrakcyjne rabaty, możliwość zbierania diamentów wymienialnych na kupony oraz personalizowane oferty dopasowane do indywidualnych potrzeb. Na nowych klientów czeka kupon powitalny o wartości 10 zł.
Ekspansja sieci Hebe
Marka Hebe, działająca w coraz bardziej konkurencyjnym i deflacyjnym otoczeniu rynku zdrowia i urody, odnotowała w pierwszych dziewięciu miesiącach roku wzrost sprzedaży o 5,3% w walucie lokalnej, przy sprzedaży porównywalnej (LFL) na poziomie -0,1%. W przeliczeniu na euro, przychody Hebe wyniosły 451 mln euro, co oznacza wzrost o 6,9% w stosunku do analogicznego okresu 2024 roku.
W trzecim kwartale sprzedaż w walucie lokalnej wzrosła o 1,7%, przy LFL -2,7%, osiągając 154 mln euro, o 2,3% więcej niż rok wcześniej.
Pomimo presji cenowej i niższej dynamiki sprzedaży porównywalnej, Hebe zwiększyło EBITDA o 7,2% (+5,6% w walucie lokalnej), a marża EBITDA wzrosła do 8,4% (z 8,3% w 9M 24). Osiągnięto to dzięki konsekwentnemu zarządzaniu kosztami, optymalizacji miksu sprzedażowego oraz wzmocnionej dyscyplinie operacyjnej.
W ciągu dziewięciu miesięcy 2025 roku Hebe otworzyło 15 nowych sklepów – 13 w Polsce i 2 w Czechach – kończąc okres z 386 sklepami w Polsce, 5 w Czechach oraz 2 na Słowacji.
Sieć konsekwentnie rozwija się w oparciu o strategię wielokanałową, w której e-commerce pozostaje kluczowym filarem wzrostu i internacjonalizacji.
W 2025 roku Hebe planuje otwarcie około 30 nowych sklepów, kontynuując równocześnie rozwój sklepu internetowego i wzmocnienie jego integracji z siecią stacjonarną.
Jeromino Martins rozwija sieć Hebe
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011 r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
Hebe to sieć oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean czy Karl Lagerfeld. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.