Przedświąteczny czas w Placu Unii upływa w wyjątkowej atmosferze. Cały kompleks rozświetlają efektowne dekoracje i iluminacje, które podkreślają świąteczny klimat. Wraz z początkiem grudnia ruszyły także liczne akcje dla klientów oraz najemców budynku biurowego.
W dniach 11–23 grudnia na specjalnym stanowisku na parterze pasażu wydawane są vouchery upoważniające do odbioru żywych choinek. Aby otrzymać świąteczne drzewko, wystarczy zrobić zakupy o łącznej wartości minimum 350 zł na maksymalnie dwóch paragonach. Choinki można odbierać codziennie na stoisku zlokalizowanym przed wejściem do budynku od strony Placu Unii Lubelskiej. To jedna z najbardziej wyczekiwanych akcji, która co roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów.
W dniach 18–21 grudnia działać będzie również stoisko pakowania prezentów. Klienci pasażu handlowego będą mieli możliwość zapakowania upominków bez dodatkowych kosztów przy jednorazowych zakupach na kwotę minimum 100 zł. To idealna okazja, by zadbać o perfekcyjną oprawę podarunków.
Plac Unii nie zapomina również o osobach potrzebujących. W tym roku ponownie zorganizowano charytatywną akcję „Giving Tree”, realizowaną we współpracy z warszawskimi fundacjami Sedeka oraz Prometeusz dla Seniorów. W pasażu handlowym pojawiła się specjalna choinka udekorowana bombkami kryjącymi marzenia podopiecznych obu organizacji. Uczestnicy akcji mogli spełnić jedno z tych życzeń, wspierając seniorów i osoby samotne.
Plac Unii ma 50. najemców części retail
Plac Unii to nowoczesny obiekt wielofunkcyjny, który wyróżnia się na mapie Warszawy ciekawą architekturą oraz jest ceniony za wysoką jakość powierzchni biurowych. Kompleks składający się z trzech budynków połączonych szklanym dachem (dwóch 6-kondygnacyjnych oraz 21-piętrowej wieży) obecnie oferuje ponad 57 000 mkw. powierzchni do wynajęcia oraz 800 miejsc parkingowych. Dzięki modułowej konstrukcji poszczególnych kondygnacji, Plac Unii zapewnia funkcjonalną i elastyczną pod względem aranżacji powierzchnię biurową klasy A+. W biurowcu zastosowano liczne rozwiązania ekologiczne wpływające bezpośrednio na realne oszczędności najemców, a sam projekt otrzymał certyfikat BREEAM na poziomie bardzo dobrym. Każda z części kompleksu posiada oddzielne wejście, osobne piony komunikacyjne oraz niezależne recepcje.
W 2022 roku zakończyła się modernizacja poziomu +1 w wyniku czego obiekt zyskał dodatkowe 5000 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej.
W części retail pasażu handlowo-usługowego znajduje się ok. 50 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Rossmann, H&M, Benetton, Vistula, Miele, Empik, iSpot, Midi Zoo, Pepco, Smyk, Duka, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit przychodnia stomatologiczna Lux Med, restauracje i wiele punktów gastronomicznych. Obiekt posiada komfortowy, wielokondygnacyjny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.
Zarządcą budynku jest firma CBRE. Za komercjalizację odpowiada firma Colliers International.
Invesco Real Estate jest światowym liderem w branży zarządzania inwestycjami w nieruchomości, zarządzając aktywami na rynku nieruchomości o wartości 91,4 mld USD, zatrudnia 586 pracowników i posiada 21 biur regionalnych w Stanach Zjednoczonych, Europie i Azji. Invesco Real Estate aktywnie inwestuje w całym spektrum ryzyka i zwrotu, w bezpośrednie strategie dotyczące nieruchomości, takie jak podstawowe, dłużne, z wartością dodaną i oportunistyczne, a także notowane na giełdzie papiery wartościowe dotyczące nieruchomości od 1983 r. W Europie Invesco Real Estate ma osiem biur w Londynie, Monachium, Mediolanie, Madrycie, Paryżu, Pradze, Luksemburgu i Warszawie oraz 194 pracowników. Zarządza 191 aktywami w 13 krajach europejskich i zarządza aktywami o wartości 16 mld USD.