13 grudnia w Gorzowie Wielkopolskim zadebiutowała sieć Popeyes. Otworzyła swój pierwszy lokal w mieście: restaurację typu Drive-Thru przy ulicy Jedwabniczej 2/4. Jest to 27 lokalizacja na rynku polskim.
„Ogromnie cieszy nas debiut w Gorzowie Wielkopolskim, mieście o unikalnym charakterze, łączącym energię regionu lubuskiego z tradycją przygranicznego ośrodka. Gorzowianie słyną z otwartości oraz przywiązania do lokalnych miejsc spotkań, dlatego wierzymy, że nasza restauracja szybko wpisze się w codzienny rytm mieszkańców. Liczymy również, że Popeyes stanie się naturalnym punktem na mapie miasta, zarówno dla gorzowian, jak i odwiedzających region” – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce
„Rozszerzanie oferty gastronomicznej w parkach handlowych BIG jest jednym z ważnych elementów naszej strategii. Konsekwentnie poszerzamy segment F&B i włączamy do naszego tenant mix silne, rozpoznawalne marki restauracyjne, aby zapewnić klientom większy wybór i jeszcze lepsze doświadczenia. Pojawienie się Popeyes w BIG Gorzów doskonale wpisuje się w ten kierunek, to dynamiczna i atrakcyjna marka, która wprost odpowiada na oczekiwania naszych odwiedzających.
Cieszy nas również, że będzie to pierwszy lokal Popeyes w Gorzowie Wielkopolskim i że to właśnie BIG Gorzów został wybrany na jego lokalizację. Dużym atutem nowego najemcy jest także format Drive-Thru, zapewniający wyjątkową wygodę mieszkańcom i odwiedzającym. To rozwiązanie jest szczególnie cenione przez kierowców, ponieważ umożliwia szybki i komfortowy dostęp do pełnej oferty restauracji” – dodaje Eran Levy, CEO BIG Poland.
Otwarcie restauracji w Gorzowie Wielkopolskim to rozwój lokalnych rynków, nowe miejsca pracy i kolejne potwierdzenie, że sieć stawia na rozwój w różnych regionach Polski. Tylko w tym roku w Polsce sieć zatrudniła prawie 1000 nowych pracowników, a do końca roku stworzy jeszcze setki kolejnych stanowisk. Dynamika rozwoju sieci nie jest przypadkowa, od klasycznych lokali, przez restauracje w centrach handlowych, aż po koncepty Drive Thru, Popeyes konsekwentnie rozbudowuje swoją obecność w kraju. Nowa lokalizacja w Gorzowie Wielkopolskim to element ogólnopolskiej ekspansji marki Popeyes, która tylko w 2025 roku otworzyła już 15. nowych lokali a w planach do końca roku ma kolejne otwarcia.
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts. Rex Concepts nieustannie rozwija segment QSR (Quick Service Restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. Obecnie firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.
