Pasaż Łódzki poszerzył portfolio najemców o Maxi Zoo – jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek zoologicznych w Polsce. Nowy salon o powierzchni niemal 350 mkw. oferuje klientom ponad 8 tys. produktów oraz profesjonalne doradztwo dla opiekunów zwierząt. Otwarcie wzmacnia różnorodny tenant mix centrum, które pozostaje jednym z kluczowych miejsc codziennych zakupów dla mieszkańców Łodzi.
Maxi Zoo w Pasażu Łódzkim został otwarty 18 grudnia. Na powierzchni niemal 350 mkw. klienci zyskali dostęp do produktów wiodącej sieci zoologicznej w Polsce. Oferta obejmuje ponad 8 000 artykułów – od wysokiej jakości karm, również specjalistycznych, przez suplementy i leki OTC, po akcesoria, zabawki, środki pielęgnacyjne oraz wyposażenie dla zwierząt. Asortyment jest przeznaczony nie tylko dla psów i kotów, ale także ptaków, gryzoni oraz innych małych zwierząt. Klienci mogą liczyć na dodatkowe udogodnienia dla swoich pupili, takie jak darmowy bar z wodą i karmą dla psów, waga dla zwierząt oraz pomoc profesjonalnych doradców.
Nowy salon Maxi Zoo w Pasażu Łódzkim został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem marki z jasnym oświetleniem, minimalistycznym, industrialnym designem oraz niższymi regałami, które ułatwiają nawigację i poprawiają ekspozycję produktów. Modułowe strefy prezentacji asortymentu pozwalają na wygodne zakupy i intuicyjne poruszanie się po sklepie.
Jak podkreśla przedstawicielka Balmain Group, spółki zarządzającej Pasażem Łódzkim, otwarcie Maxi Zoo jest zgodne z długofalową strategią leasingową centrum.
„Pasaż Łódzki jest jednym z wiodących centrów handlowych na lokalnej mapie, miejscem codziennych zakupów mieszkańców Łodzi. Dlatego konsekwentnie stawiamy na wzmacnianie tenant mixu odpowiadającego na różnorodne potrzeby klientów. Maxi Zoo idealnie wpisuje się w tę strategię, zapewniając szeroki wybór produktów oraz usług dla opiekunów zwierząt i tworząc wraz z innymi markami z różnych branż kompleksową ofertę centrum: – podkreśla Agata Stańkowska, Head of Leasing w Balmain Group.
Maxi Zoo, należące do międzynarodowej Grupy Fressnapf, działa na 15 europejskich rynkach. W Polsce marka posiada 168 salonów i stale rozwija swoją obecność, utrzymując pozycję lidera rynku zoologicznego. Firma znana jest nie tylko z szerokiego asortymentu, lecz także zaangażowania w działania społeczne – wielokrotnie nagradzana w konkursie TOP FOR DOG oraz wyróżniona za inicjatywy wspierające schroniska i lokalne fundacje.
Pasaż Łódzki ma ok. 100 najemców
Pasaż Łódzki, działający na rynku od 2000 roku, należy do najbardziej rozpoznawalnych centrów codziennych zakupów w Łodzi. Obiekt oferuje kompleksową i zróżnicowaną ofertę, obejmującą około 100 sklepów oraz punktów usługowych. Wśród nich znajdują się znane marki krajowe i międzynarodowe takie jak m.in. H&M, TK Maxx, Half Price, CCC, Decathlon, Martes Sport, 4F, Apart, YES, RTV Euro AGD, Media Expert, JYSK, Homla, Empik, Rossmann, Hebe, a także hipermarket Auchan.
Atutem centrum jest jego dogodna lokalizacja, zapewniająca łatwy dojazd komunikacją miejską, a także komfortowy parking z 1 450 bezpłatnymi miejscami. Dzięki temu Pasaż Łódzki pozostaje jednym z najważniejszych punktów handlowych na mapie miasta, chętnie odwiedzanym przez mieszkańców na co dzień.
Balmain Group ma ponad 20 lat doświadczenia
Balmain Group obejmuje swoją działalnością obszar Europy Środkowo-Wschodniej, a w Polsce obecna jest od ponad 20 lat. Firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi z wielu branż: handlowej, rozrywkowej, kulturalnej, lifestyle, związanych z miejscem pracy, wypoczynkiem czy logistyką.
W swoim portfolio posiada 22 nieruchomości komercyjne, które są odwiedzane rocznie przez blisko 44 mln klientów. Balmain Group dysponuje fachową wiedzą rynkową oraz zespołem wykwalifikowanych specjalistów umożliwiającym kompleksową i spójną realizację najbardziej wymagających projektów. Spółkę cechuje indywidualne podejście do każdej zarządzanej nieruchomości.