Złote Tarasy: nowe otwarcia i dynamiczny finisz roku

Blisko 1500 mkw. powierzchni Złotych Tarasów zajęli w ostatnich miesiącach nowi najemcy, w tym pierwsze w Polsce koncepty znanych marek. Rozwój oferty gastronomicznej i specjalistycznej oraz otwarcie pierwszego w kraju flagowego sklepu Nikon sprawiają, że końcówka roku przynosi w centrum handlowym serię znaczących debiutów. Najważniejszym wydarzeniem w drugiej połowie grudnia br. było otwarcie pełnowymiarowego sklepu Miniso. Za rekomercjalizację i zarządzanie Złotymi Tarasami odpowiada zespół międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield.

Miniso Blind Box – format łączący element niespodzianki z popularnymi produktami lifestyle’owymi – zadebiutował na parterze Złotych Tarasów jeszcze w sierpniu br. i szybko zdobył popularność wśród klientów. Był to jednak jedynie przedsmak tego, co czekało odwiedzających wraz z uruchomieniem pełnowymiarowego sklepu Miniso na drugim piętrze. Nowy lokal oferuje szeroki wybór akcesoriów, gadżetów, produktów codziennego użytku, artykułów dekoracyjnych i zabawek. To jedno z najbardziej wyczekiwanych otwarć sezonu, wzmacniające segment lifestyle i value retail.

„Ostatnie półrocze przyniosło liczne nowości w portfolio najemców Złotych Tarasów. Poza Miniso zyskaliśmy także pierwszy w Polsce koncept DRM LND, który łączy zakupy z dobrą zabawą, warsztatami oraz przestrzenią DIY. Marka stawia na interakcję z klientem i kreatywne doświadczenia, co doskonale wpisuje się w trend budowania destination experience w centrach handlowych. To dwa przykłady tego, jak ewoluuje dziś branża retail w kierunku oferowania klientom wartości dodanej – emocji i doświadczeń. Cieszymy się, że tak oryginalne marki wybierają Złote Tarasy na swoją lokalizację” – komentuje Karolina Mucha, Senior Retail Leasing Specialist, Cushman & Wakefield.

Wśród mocnych akcentów ostatnich miesięcy znalazło się także otwarcie pierwszego w Polsce flagowego sklepu Nikon, zlokalizowanego na drugim piętrze. To przestrzeń zaprojektowana z myślą o pasjonatach fotografii – od amatorów po profesjonalistów. Klienci mogą testować najnowszy sprzęt, korzystać z doradztwa ekspertów i uczestniczyć w prezentacjach produktowych.

Ofertę gastronomiczną centrum wzbogaciła natomiast Pizzatopia, która rozpoczęła działalność na pierwszym piętrze. Marka jest znana z rzemieślniczej pizzy, odpowiadając na potrzeby osób szukających jakości, kreatywności i szybkiej obsługi w nowoczesnym wydaniu.

W miniony weekend swoją działalność rozpoczął również salon optyczny Luksy, oferujący przygotowanie okularów nawet w 20 minut, co dodatkowo rozbudowuje segment usług specjalistycznych w centrum.

„Różnorodność nowych otwarć – od lifestyle’u, przez gastronomię, po ofertę specjalistyczną – pozwala stale rozwijać portfolio centrum i dostarczać naszym klientom jeszcze lepszych, angażujących doświadczeń zakupowych. Dzięki dostosowanej do rangi obiektu strategii komercjalizacji wprowadzamy nowe, atrakcyjne koncepty, dbając jednocześnie o ewolucję istniejącej oferty” – podsumowuje Karolina Mucha.

Złote Tarasy mają ponad 180 sklepów

Zlokalizowane w samym sercu Warszawy Złote Tarasy pozostają jednym z najpopularniejszych centrów handlowych w Polsce. Pięciopoziomowa galeria oferuje ponad 66 000 mkw. powierzchni i ponad 180 sklepów wiodących marek modowych, beauty, lifestyle i gastronomicznych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz