Action kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Tym razem sieć otworzyła kolejny sklep w Warszawie w Galerii Północnej. Nowy sklep o powierzchni 1041 mkw., zlokalizowany na pierwszym piętrze centrum, został zaprojektowany zgodnie z obowiązującym standardem Action, pozwalającym na wygodne zakupy oraz przejrzystą i intuicyjną prezentację kategorii.
Otwarcie sklepu odbyło się 6 grudnia 2025 r. Klienci mogą już korzystać z szerokiej, regularnie zmieniającej się oferty obejmującej ponad 14 kategorii produktów – od akcesoriów domowych, kosmetyków i dekoracji, po artykuły do sprzątania, produkty DIY, artykuły papiernicze, asortyment dla zwierząt oraz zabawki. W Action dostępne są zarówno produkty codziennego użytku, jak i sezonowe nowości, zawsze w bardzo atrakcyjnych cenach.
„Wprowadzenie Action do naszego portfolio to ważny element wzmacniania oferty Galerii Północnej. Marka, dzięki szerokiej i praktycznej ofercie, doskonale odpowiada na codzienne potrzeby licznych klientów. Jestem przekonana, że nowy sklep szybko stanie się jednym z najchętniej odwiedzanych punktów w naszym centrum” – podkreśla Julita Kubalska, Head of Retail Leasing w GTC SA.
Action działa w Polsce od 2017 roku i należy do najbardziej dynamicznie rosnących sieci handlowych na rynku. Firma rozwija się w modelu „value for money”, zapewniając dostęp do około 6000 produktów w korzystnych cenach. Oferta jest regularnie odświeżana – co tydzień pojawia się około 150 nowych artykułów, dzięki czemu każda wizyta w sklepie przynosi coś nowego.
„Otwarcie sklepu w Galerii Północnej pozwala nam dotrzeć do szerszego grona mieszkańców Warszawy. Zależy nam, aby klienci mogli łatwo znaleźć produkty potrzebne na co dzień, a jednocześnie odkrywać regularnie pojawiające się nowości. Wierzymy, że nasz sklep stanie się dla nich wygodnym i inspirującym miejscem zakupów” – mówi Paweł Essel, Dyrektor Generalny Action Polska.
Na fali wzrostu
Sieć dyskontów niespożywczych Action kontynuowała wzrost w całej Europie w trzecim kwartale 2025 r., pomimo osłabienia nastrojów konsumenckich. Sprzedaż netto po dziewięciu miesiącach osiągnęła 11,2 mld euro, co oznacza wzrost o 17,4% w porównaniu z rokiem 2024. Sprzedaż porównywalna wzrosła o 6,3%, głównie dzięki rosnącej liczbie klientów. Otwartych zostało 221 sklepów – łącznie sieć posiada 3 139 sklepów w 14 krajach.
Action jest obecny na 14. rynkach
Action to dyskont niespożywczy, który co tydzień gości miliony klientów w ponad 3 000 sklepach w 14 krajach Europy. Klienci kochają Action za zaskakującą ofertę 6 000 produktów w 14 kategoriach – od artykułów codziennego użytku po produkty, które ułatwiają i umilają codzienne życie – zawsze w najniższej cenie.
Co tydzień wprowadza 150 nowych produktów, aby oferta zawsze była aktualna. Poprzez Program Zrównoważonego Rozwoju Action (ASP) nieustannie inwestuje w poprawę jakości i zrównoważony rozwój w czterech obszarach: Ludzie, Produkt, Planeta i Partnerstwo.