Moc letnich atrakcji w Galerii Wiślanka – „Wakacje z Wiślanką”


Galeria Wiślanka przygotowała wiele niespodzianek, które sprawią, że wakacyjny czas wolny dla dzieci spędzających lato w mieście będzie pełen rozrywki na najwyższym poziomie. Przez całe lato na terenie centrum handlowego trwać będzie cykl w pełni bezpłatnych imprez pod hasłem „Wakacje z Wiślanką”.

Już 5 lipca najmłodsi goście Galerii będą mogli przenieść się do kolorowej krainy dmuchanych balonów. Kolejne wydarzenie pozwoli dzieciom bawić się wspólnie z księżniczkami i rycerzami znanymi z ulubionych bajek. Z kolei w środę, 26 lipca, maluchy będą mogły wziąć udział w warsztatach plastycznych odkrywających przed nimi różne techniki artystyczne.

Ogromna popularność debiutującej w ubiegłym roku akcji pod tytułem „Wakacje z Wiślanką”, która cieszyła się dużą frekwencją wśród dzieci w różnym wieku sprawiła, że Galeria Wiślanka zdecydowała się na organizację drugiej edycji tego wydarzenia. W letnie środy na terenie pierwszego, nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach odbywać się będą różnego typu warsztaty tematyczne oraz gry i zabawy, w czasie których profesjonalni animatorzy zadbają o to, by wszystkie dzieci mogły spędzić miło swój wolny czas.

Już w najbliższą środę w Galerii odbędą się „Warsztaty Balonowe”. W godzinach 12-15 wszystkie pociechy będą mogły liczyć na szereg atrakcji, w skład których wejdą m.in.: tworzenie balonowych zwierzątek, szabli i kwiatków czy zabawy ruchowe z wykorzystaniem balonów.

Tegoroczną nowością będą „Bajkowe Warsztaty”, na które Galeria Wiślanka zaprasza 19 lipca. W czasie eventu najmłodsi będą mogli przenieść się do magicznego świata księżniczek i bohaterskich rycerzy. W czasie zabawy maluchy będą mogły wziąć udział w królewskim pokazie mody, wyścigach konnych, pojedynku rycerzy, tworzyć herby swoich rodów czy wspólnie zbudować zamek.

Tydzień później, również w środę, na terenie centrum handlowo-rozrywkowego odbędą się „Warsztaty Plastyczne”. Będzie to wydarzenie, które umożliwi dzieciom poznanie różnych technik rysowania i malowania poprzez zabawę. Najmłodsi będą mieli szansę poznać różnego rodzaju pędzle i farby, które pozwolą im na stworzenie pierwszych własnych dzieł sztuki. Ponadto wszyscy chętni będą uczestniczyć w tworzeniu dużego obrazu 3D, kreowaniu własnych nadruków na prasowanki czy tworzyć koralikowe obrazy.

– Ubiegłoroczna edycja „Wakacji z Wiślanką” spotkała z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony dzieci i ich rodziców. W cyklicznych bezpłatnych wydarzeniach brali udział nie tylko mieszkańcy Żor, ale także okolicznych miejscowości. W każdym tygodniu obserwowaliśmy coraz większą liczbę uczestników letnich eventów. Zgodnie z naszym hasłem „Słyszysz? Tu bije serce miasta” zależy nam, by Galeria Wiślanka była miejscem bliskim potrzebom lokalnej społeczności. Dokładamy wszelkich starań, by obiekt pełnił funkcję miastotwórczą, a klienci mogli spędzić swój wolny czas w miłej atmosferze razem ze swoimi pociechami – mówi Marta Szwajcowska, Dyrektor Galerii Wiślanka.

To jednak nie koniec niespodzianek, które przygotowała Galeria. W czasie każdego środowego wydarzenia maluchy będą mogły nie tylko brać udział w samych warsztatach tematycznych, ale także będą miały do swojej dyspozycji dodatkowe atrakcje, tj.: duży, dmuchany zamek czy stoisko do malowania buziek.

Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), gdzie swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, Douglas, Lee Cooper, 4F, Big Star, Diverse, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Quiosque, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, KS Sport, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco.

W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Burger Route 66, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz