Genesis Property: 1 września został otwarty park handlowy w Rogoźnie

Rossmann, Dealz i Sinsay to najemcy nowo otwartego obiektu w Rogoźnie. Powierzchnia wynajmowalna nowego na polskiej mapie powierzchni handlowych parku handlowego to 1800 mkw. Wraz ze znajdującym się tuż obok sklepem sieci Biedronka obiekt tworzy tradycyjnie handlową lokalizację zaspokajającą większość zakupowych potrzeb mieszkańców Rogoźna i okolic.
Rogoźno, miasto położone w odległości około 40 kilometrów od Poznania, zamieszkuje ponad 11 000 osób.
„Kompaktowy obiekt w Rogoźnie to modelowy przykład udanego parku handlowego, który w najwyższym możliwym stopniu dopasowany jest do potrzeb lokalnych społeczności zarówno jeżeli chodzi o wielkość, jak i ofertę. Wspólnie ze sklepem Biedronka tworzy lokalizację, która w dużej mierze zaspokaja potrzeby okolicznych mieszkańców, a wielkość obiektu oraz rozmiary samej miejscowości sprawiają, że lokalizacja ta jest i na długo pozostanie wiodącą handlową lokalizacją w regionie” – podkreśla Juliusz Wawrzyniak, Założyciel i Zarządzający Genesis Property
Genesis Property będzie wystawcą podczas najbliższych, jesiennych targów SCF 2023 Fall Edition, podczas których zaprezentuje realizowane aktualnie projekty. Targi odbędą się w Warszawie, w dniach 20-21 września tego roku.
Genesis Property od ponad dwóch dekad dostarcza na polskie lokalne rynki wysokiej klasy nieruchomości. Spółka działa w sektorach nieruchomości mieszkaniowych oraz parków handlowych i innych mniejszych handlowych nieruchomości, których na polski rynek dostarczyła już ponad 30.
Genesis Property dzięki swojej rozbudowanej strukturze realizuje inwestycje w oparciu o własne zasoby. Kompetencje działów projektowego, budowlanego i wynajmu pozwalają spółce przygotować konkurencyjne projekty, które rozwijane są na podstawie doskonałej znajomości lokalnych uwarunkowań oraz potrzeb lokalowych najemców.
“Kluczem do poprawnego spozycjonowania inwestycji jest doskonała znajomość lokalnych uwarunkowań, wymagań i specyfiki działania potencjalnych najemców powierzchni w takich obiektach oraz zwyczajów lokalnych konsumentów w tym ich preferencji związanych z komunikacją, sposobami spędzania wolnego czasu czy też zainteresowaniami. Ilość nowo powstających obiektów handlowych w mniejszych ośrodkach miejskich jest coraz większa zatem nie wystarczy już zapewnić jedynie wysokiej jakości przestrzeni handlowych, parkingu i dobrej oferty, aby przyciągnąć klientów. Funkcje parków handlowych dla lokalnych społeczności potencjalnie wykraczają poza utarty schemat dostarczania jedynie powierzchni handlowych i stanowić mogą dużą wartość dodaną dostarczając na lokalne rynki funkcji rekreacyjnych, integracyjnych czy też sportowych. Jednym słowem: przy realizacji nowego obiektu należy uważnie przeanalizować potencjał rynku, aby zawczasu zbudować przewagę konkurencyjną obiektu, którą trudno będzie zniwelować konkurencyjnym inwestycjom” – podkreśla Juliusz Wawrzyniak.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter