Żabka chce być siecią pierwszego wyboru
Cele, które stawia przed sobą Żabka na najbliższe lata, to m.in.: zwiększenie poziomu satysfakcji klientów tak, aby Żabka była ich pierwszym wyborem czy podwojenie sprzedaży zdrowych i zrównoważonych produktów marki własnej do 2025 r.
Zwiększenie satysfakcji klientów
Cele, które stawia przed sobą Żabka na najbliższe lata, to m.in.:
- zwiększenie poziomu satysfakcji klientów tak, aby Żabka była ich pierwszym wyborem
- podwojenie sprzedaży zdrowych i zrównoważonych produktów marki własnej (do 2025 roku)
- przeciwdziałanie marnowaniu żywności poprzez zmniejszenie wagi marnowanej żywności o 25 proc. do 2025 r.
- obecność w TOP25 najlepszych pracodawców wg badania Instytut Gallupa
- raportowanie danych niefinansowych wg najlepszych praktyk w tym zakresie
- podniesienie poziomu satysfakcji franczyzobiorców ze współpracy z Żabką
- osiągnięcie neutralności klimatycznej (w ujęciu emisji gazów cieplarnianych w zakresie 1 i 2 do roku 2025 roku)
- osiągnięcie poziomu 100% zbiórki plastiku w stosunku do ilości wprowadzonej na rynek (po 2025 roku)
– W ramach Grupy Żabka budujmy ekosystem wygodnych rozwiązań w obszarze modern convenience, które ułatwiają codzienne życie milionom klientów. Misję tę realizujemy w sposób zrównoważony i odpowiedzialny, dbając o ludzi i naszą planetę. To długofalowy kierunek, jaki obraliśmy w ramach przyjętej przez nas strategii odpowiedzialności. Nasze zobowiązania w tym obszarze są ściśle zintegrowane z celami biznesowymi i będą w kolejnych latach wytyczać naszą drogę rozwoju – mówi Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Grupy Żabka.
W ramach zrównoważonego rozwoju
Raport „Wygodnie i Odpowiedzialnie” to kolejny raport odpowiedzialności przygotowany przez Żabka Polska. Zostały w nim opisane działania podejmowane przez Grupę w obszarze zrównoważonego rozwoju w 2020 roku. Raport został przygotowany zgodnie z międzynarodowym standardem raportowania niefinansowego Global Raporting Initiative (GRI) i poddany niezależnej, zewnętrznej weryfikacji przez Ernst & Young Audyt Polska.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter