Pradera: Domoteka przedstawia plany na 2024 rok

„Chcemy, by Domoteka jeszcze mocniej podkreśliła swoją pozycję zarówno jako miejsce z kolekcjami najwyższej jakości marek wnętrzarskich, jak i przestrzeń dedykowana projektantom, architektom, stylistom, wszystkim pasjonatom designu. Przestrzeń, która po prostu tętni życiem” – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE Pradera, właściciela Domoteki.
Powrót cieszącego się popularnością DOMOdesign, nowy cykl inspirujących spotkań wokół designu DOMOpasje, wystawy sztuki, program Ambasadorzy Domoteki z udziałem cenionych architektów wnętrz i nowe salony z najwyższej jakości meblami i akcesoriami do wnętrz…
To tylko niektóre z ambitnych planów i projektów Centrum Designu Domoteka na 2024 rok.
„Poprzeczkę postawiliśmy sobie bardzo wysoko. Nasz cel jest taki, by aktywnie wychodzić do Państwa z propozycją interesujących, merytorycznych i inspirujących wydarzeń, które będą atrakcyjne dla każdej osoby, której pasją jest design. Bo design jest też naszą pasją. Zależy nam na tym, by ten design był w Domotece cały czas obecny w formie unikatowych mebli i kolekcji, ale też by przepełniał całą tę przestrzeń – w rozmowach i spotkaniach towarzyskich, wykładach i konsultacjach z udziałem najbardziej uznanych autorytetów z dziedziny projektowej. Opracowaliśmy całoroczny program wydarzeń, który będzie propozycją różnorodną, propozycją, która pozycjonuje design także w kontekście innych dziedzin sztuki” – zapowiada Julita Bolimowska, Portfolio Marketing Manager w Centrum Designu Domoteka.
„Chcemy, by Domoteka jeszcze mocniej podkreśliła swoją pozycję zarówno jako miejsce z kolekcjami najwyższej jakości marek wnętrzarskich, jak i przestrzeń dedykowana projektantom, architektom, stylistom, wszystkim pasjonatom designu. Przestrzeń, która po prostu przyciąga i tętni życiem” – powiedziała podczas wydarzenia Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Domoteka w portfelu Predera
Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter