Dlaczego warto wziąć udział w SCF?
Przyspieszamy komercjalizację
powierzchni handlowych
Głównym celem targów jest przyspieszenie procesu komercjalizacji powierzchni handlowych. Od kilkunastu lat, dwa razy w roku, właściciele i zarządcy nieruchomości handlowych spotykają się z osobami odpowiedzialnymi za rozwój sieci handlowych, gastronomicznych i innych najemców.
Przez dwa dni trwa intensywny networking. Uczestnicy negocjują warunki leasingu: wielkość wynajętej powierzchni, okres najmu i wysokość czynszu.
Leasing powierzchni handlowej jest tematem numer 1, ale rozmowy dotyczą także inwestycji, zarządzanie i finansowania na rynku nieruchomości handlowych.
W każdej edycji bierze udział ponad 1300, w tym przedstawiciele ponad 400 najemców.
Najbliższe edycje
SCF 2025 Spring
wiosenna edycja targów
SCF 2025 Fall
jesienna edycja targów
Dlaczego warto wziąć udział?
Ponad 1300 uczestników
decydujących o kształcie rynku
W targach bierze udział ponad 400 przedstawicieli sieci handlowych, którzy spotykają się z jeszcze liczniejszą grupą przedstawicieli deweloperów, inwestorów i zarządców obiektów handlowych. Wśród uczestników są także przedstawiciele firm doradczych, instytucji finansujących oraz firm technologicznych działających na rynku centrów handlowych. Ponad połowa uczestników to osoby zajmujące wysokie, decyzyjne stanowiska w firmach, które mają kluczowy wpływ na kształt rynku centrów handlowych w Polsce.
Networking
system umawiania spotkań
Każdy z uczestników SCF w ciągu dwóch dni targów ma kilkadziesiąt zaplanowanych wcześniej spotkań biznesowych. Jest to możliwe dzięki systemowi umawiania spotkań, który pozwala efektywnie zarządzać grafikiem negocjacji leasingowych, a także optymalnie wykorzystać czas spędzony na Forum. System służy nie tylko do planowania kalendarza spotkań ale jest także narzędziem skutecznej komunikacji między uczestnikami targów. Korzystając z tego systemu każdy z uczestników wchodzi do elitarnego klubu osób decydujących o kształcie rynku centrów handlowych w Polsce.
Stoiska targowe
pakiety wystawców
Pakiet wystawcy targów SCF obejmuje nie tylko stoisko targowe ale także pulę kart wstępu na Forum. Wybrani wystawcy mają także możliwość wystąpienia podczas odbywającej się w ramach targów konferencji. Wszyscy wystawcy mają zapewniony miesięczny pakiet komunikacji w portalu SCF News | Retailnet.pl
Pakiety sponsorów
i partnerów merytorycznych
Targi SCF to nie tylko skuteczny networking ale także dwudniowa konferencja, której program przygotowany jest we współpracy z partnerami merytorycznymi i niezależnymi ekspertami. Tematyka konferencji skupiona jest wokół leasingu powierzchni handlowych, ale obejmuje także analizę rynku nieruchomości komercyjnych, zagadnienia związane z finansowanie inwestycji handlowych, wyzwania stojące przed zarządcami obiektów handlowych. Wśród prelegentów są sponsorzy, partnerzy merytoryczni i wybrani wystawcy. Zasięgi konferencji są zwielokrotnione dzięki relacjom video na YouTube i LinkedIn.
Skuteczna komunikacja
na portalu SCF News | Retailnet.pl
Portal SCF News | Retailnet.pl to skuteczny kanał, codziennej komunikacji między firmami działających na rynku centrów handlowych w Polsce. W ciągu miesiąca przed targami wszyscy partnerzy, sponsorzy i wystawcy mają otwartą możliwość publikacji na łamach portalu informacji na temat swojej działalności.
Udział w After Party
wieczór dla VIP
Afterparty to mocny akcent na zakończenie pierwszego dnia targów SCF. Wieczorne spotkanie przyciąga kilkaset osób, mogą kontynuować prowadzone na targach rozmowy, w mniej oficjalnej atmosferze. Afterparty, na które zaproszeni są wszyscy uczestnicy VIP, odbywa się z topowych warszawskich klubach.