Dlaczego warto wziąć udział w SCF?

Przyspieszamy komercjalizację
powierzchni handlowych

Najbliższe edycje

SCF 2025 Spring

wiosenna edycja targów

  • 8-09.04.2025 r.
  • Centrum Konferencyjne Legii Warszawa

SCF 2025 Fall

jesienna edycja targów

  • 24-25.09.2025 r.
  • Centrum Expo XXI Warszawa

Dlaczego warto wziąć udział?

Ponad 1300 uczestników

decydujących o kształcie rynku

W targach bierze udział ponad 400 przedstawicieli sieci handlowych, którzy spotykają się z jeszcze liczniejszą grupą przedstawicieli deweloperów, inwestorów i zarządców obiektów handlowych. Wśród uczestników są także przedstawiciele firm doradczych, instytucji finansujących oraz firm technologicznych działających na rynku centrów handlowych. Ponad połowa uczestników to osoby zajmujące wysokie, decyzyjne stanowiska w firmach, które mają kluczowy wpływ na kształt rynku centrów handlowych w Polsce.

Networking

system umawiania spotkań

Każdy z uczestników SCF w ciągu dwóch dni targów ma kilkadziesiąt zaplanowanych wcześniej spotkań biznesowych. Jest to możliwe dzięki systemowi umawiania spotkań, który pozwala efektywnie zarządzać grafikiem negocjacji leasingowych, a także optymalnie wykorzystać czas spędzony na Forum. System służy nie tylko do planowania kalendarza spotkań ale jest także narzędziem skutecznej komunikacji między uczestnikami targów. Korzystając z tego systemu każdy z uczestników wchodzi do elitarnego klubu osób decydujących o kształcie rynku centrów handlowych w Polsce.

Stoisko targowe

Stoiska targowe

pakiety wystawców

Pakiet wystawcy targów SCF obejmuje nie tylko stoisko targowe ale także pulę kart wstępu na Forum. Wybrani wystawcy mają także możliwość wystąpienia podczas odbywającej się w ramach targów konferencji. Wszyscy wystawcy mają zapewniony miesięczny pakiet komunikacji w portalu SCF News | Retailnet.pl

Pakiety sponsorów

i partnerów merytorycznych

Targi SCF to nie tylko skuteczny networking ale także dwudniowa konferencja, której program przygotowany jest we współpracy z partnerami merytorycznymi i niezależnymi ekspertami. Tematyka konferencji skupiona jest wokół leasingu powierzchni handlowych, ale obejmuje także analizę rynku nieruchomości komercyjnych, zagadnienia związane z finansowanie inwestycji handlowych, wyzwania stojące przed zarządcami obiektów handlowych. Wśród prelegentów są sponsorzy, partnerzy merytoryczni i wybrani wystawcy. Zasięgi konferencji są zwielokrotnione dzięki relacjom video na YouTube i LinkedIn.

Komunikacja

Skuteczna komunikacja

na portalu SCF News | Retailnet.pl

Portal SCF News | Retailnet.pl to skuteczny kanał, codziennej komunikacji między firmami działających na rynku centrów handlowych w Polsce. W ciągu miesiąca przed targami wszyscy partnerzy, sponsorzy i wystawcy mają otwartą możliwość publikacji na łamach portalu informacji na temat swojej działalności.

Udział w After Party

wieczór dla VIP

Afterparty to mocny akcent na zakończenie pierwszego dnia targów SCF. Wieczorne spotkanie przyciąga kilkaset osób, mogą kontynuować prowadzone na targach rozmowy, w mniej oficjalnej atmosferze. Afterparty, na które zaproszeni są wszyscy uczestnicy VIP, odbywa się z topowych warszawskich klubach.