Redkom Development z kluczowym najemcą w nowych parkach handlowych

Parki handlowe realizowane przez Redkom Development – Comfy Park Bielik w Bielsku-Białej i Przystanek Karkonosze na przedmieściach Karpacza zyskały nowego najemcę. W obu destynacjach powstaną drogerie Rossmann. Zarówno Redkom Development, jak i Rossmann są wystawcami targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września w Warszawie.

Redkom Development realizuje parki handlowe wykorzystując strategię dywersyfikacji branż reprezentowanych przez najemców. Tym samym oferta sklepów i punktów usługowych jest urozmaicona oraz pokrywa więcej niż podstawowe potrzeby Klientów.

Obecnie realizowane projekty przez Grupę Redkom – Comfy Park Bielik w Bielsku-Białej oraz Przystanek Karkonosze na przedmieściach Karpacza – każdy z powierzchnią handlu ok. 17 000 GLA i miejscem dla ok. 30 sklepów oraz punktów usługowych, są przykładem obiektów pozwalających na stworzenie atrakcyjnego i konkurencyjnego tenant-mixu względem sąsiadujących miejsc handlu.

Kluczowy najemca

W obu destynacjach powstaną drogerie Rossmann, największa sieć drogerii w Polsce z liczbą placówek przekraczającą 1800 i milionem Klientów każdego dnia.

Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Codziennie zakupy w drogeriach robi ponad 1 mln Polaków. Pierwszy Rossmann w naszym kraju powstał w 1993 r. w Łodzi. 28 lat później firma świętowała otwarcie 1500. drogerii. Dziś mamy ich w Polsce ponad 1.800, a w każdym przynajmniej jedną kasę samoobsługową.

Dla tych, którzy kochają odwiedzać drogerie, marka przygotowała nowy sposób dokonywania zakupów – Rossmann GO. Klient wchodzi do placówki, skanuje produkty telefonem, płaci za nie w wygodny sposób online lub w kasie i wychodzi. Rossmann stworzył również aplikację Rossmann PL, która umożliwia przystąpienie do Klubu Rossmann. Cieszy się ona wielkim zainteresowaniem, w swoich smartfonach ma ją ponad 9 mln użytkowników.

Rossmann oferuje Klientom 21,5 tys. produktów polskich i zagranicznych (w sumie 800 marek). Co roku na półki wprowadza 7 tys. nowości.

„Rossmann kojarzy się przede wszystkim z szeroką ofertą produktów beauty, oraz przystępnym cenami. Jest to marka, której obecność w parkach handlowych jest wysoce oczekiwana przez Klientów. Proszę zauważyć, że nawet w niewielkich obiektach handlowych funkcjonujących na rynku drogeria jest jednym z kluczowych najemców. Z uwagi na różnorodność oferty, to właśnie Rossmann wyróżnia się w tej branży i jest magnesem, który znacząco wpływa na odwiedzalność obiektów handlowych” – Elżbieta Kutrasińska, Head of Leasing, Redkom Development.

W realizacji ponad 60 tys. m kw.

REDKOM Development to deweloper specjalizujący się w budowie dużych parków handlowych, zarówno inwestycji typu greenfield, jak i brownfield, zgodnie z wymogami nowoczesnego handlu, przy współpracy ze znanymi i sprawdzonymi partnerami. Realizuje także projekty logistyczne i mieszkaniowe. Firma działa na rynku polskim, rumuńskim i hiszpańskim.

W 2023 roku REDKOM Development oddał do użytku 27 tys. m kw. parków handlowych w Polsce, a w realizacji obecnie jest ponad 60 tys. mkw.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz