Grupa Muszkieterów: nowa odsłona programu lojalnościowego Intermarché

Sieć supermarketów spożywczych Intermarché przygotowała nową odsłonę programu lojalnościowego „Moje Intermarché”. Począwszy od 1 sierpnia br. w trakcie zakupów klienci będą zbierali punkty poprzez aplikację, a także zyskają dodatkowe korzyści w postaci katalogu nagród, kuponów zniżkowych i personalizowanych ofert. Nad nowościami czuwa nowa maskotka programu, “Interek” – który doradzi i przeprowadzi użytkowników aplikacji przez najlepsze i najkorzystniejsze dla nich oferty.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie Intermarché w 2023 r., 70 proc. klientów polskich sieci spożywczych bierze udział w akcjach lojalnościowych, a aż 86 proc. wskazuje zdobywane punkty jako optymalny środek płatniczy. Biorąc to pod uwagę i chcąc jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, sieć Intermarché zdecydowała się uruchomić nową wersję programu lojalnościowego „Moje Intermarché”. Prace nad programem rozpoczęto w 3. kwartale 2022 r., a jego realizację poprzedziła wewnętrzna transformacja technologiczna oraz dogłębna analiza planowanych działań.

Atrakcyjny „Katalog nagród”

Jednym z głównych założeń było przygotowanie narzędzia nie tylko atrakcyjnego, ale przede wszystkim szeroko dostępnego dla klientów sieci. „Katalog nagród” został zaprojektowany w sposób umożliwiający nagradzanie różnych grup odbiorców – zarówno regularnych jak i okazjonalnych, klientów, którzy kupują mniej i tych, którzy kupują więcej. Zachowanie przyjaznego interfejsu i łatwości nawigacji po aplikacji mobilnej, było również bardzo istotne w procesie prowadzonych zmian.

System punktowy

W nowej odsłonie programu lojalnościowego został wprowadzony system punktowy. Dokonując zakupu, po zeskanowaniu wirtualnej lub fizycznej karty Moje Intermarché, za każde wydane 10 zł na indywidualne konto klienta trafi 1 punkt, tzw. Interek. Następnie punkty będzie można wymieniać na nagrody i kupony zniżkowe z katalogu dostępnego w aplikacji. Kupony zostały podzielone na progi – 10, 20, 30 i 50 punktów. Oznacza to, że pierwszy poziom dostępu klient uzyska już po wydaniu 100 zł na zakupy. Kupony będą utrzymywane w katalogu przez 3 miesiące. Katalog nagród będzie regularnie poszerzany o nowe oferty.

Zmiany

W odświeżonej odsłonie w aplikacji zmieni się proces rejestracji, a także sposób weryfikacji, której będzie można od teraz dokonać również przy pomocy swojego numeru telefonu. Co więcej, uczestnicy programu „Moje Intermarché” w aplikacji zobaczą swoją historię paragonów, a także sprawdzą liczbę zebranych dotychczas punktów. Aplikacja będzie także miejscem do dodatkowej komunikacji sklepu z klientami.

Przewodnikiem po aplikacji jest Interek, który pozwoli klientom w łatwy sposób poznawać nowe możliwości, a w procesie komunikacji będzie informować o programie i jego korzyściach.

Mając na uwadze preferencje i potrzeby naszych klientów cały czas pracujemy nad kolejnymi funkcjonalnościami, które w istotny i pozytywny sposób będą wpływać na ich doświadczenia zakupowe.

„Przed startem długoterminowego programu lojalnościowego, w ramach działań pilotażowych, realizowaliśmy akcję Interpunkty, która była oparta o analogiczne mechanizmy i stanowiła dla nas bardzo wiarygodny test. Jego wyniki pokazały, że klienci Intermarché chętnie angażują się w prowadzone przez nas działania, dzięki którym mają kolejne okazje do oszczędzania i zdobywania dodatkowych nagród za zakupy. Na podstawie zdobytego doświadczenia i wiedzy na temat naszych klientów, uruchamiamy dziś program, który w naszym przekonaniu jest odpowiedzią na ich oczekiwania, a przede wszystkim da im możliwość zdobywania ulubionych korzyści na co dzień” – mówi Piotr Wojtczak, kierownik ds. Marketingu Klienta w Intermarché.

Aplikacja Intermarché osiągnęła 1,3 mln pobrań, a już teraz, miesięcznie aktywnie korzysta z niej ponad 400 tys. użytkowników. Co więcej, ponad 700 tys. klientów sieci jest zarejestrowanych w programie Moje Intermarché, to bardzo duży potencjał już na start odświeżonego programu. Dzięki nowym funkcjonalnościom i możliwościom oszczędzania, aplikacja stanie się dla klientów sieci jeszcze bardziej użyteczna. W nowej odsłonie, program pozwoli Intermarché również skuteczniej badać potrzeby ich klientów i odpowiadać na rozpoznawane preferencje, a także lepiej i szybciej komunikować się z klientami.

Zrzeszenie prawie 500 polskich przedsiębiorców

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2023 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,3 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz