WITTCHEN rozwija sieć salonów w nowym koncepcie

Od 24 lutego klienci mogą robić zakupy w nowym, przestronnym salonie WITTCHEN w Centrum Handlowym Copernicus w Toruniu. Marka przeniosła się do przestrzeni o powierzchni 122,73 mkw., która została specjalnie zaprojektowana z myślą o klientach. Nowy salon znajduje się w pobliżu strefy food court.
Nowy koncept salonu wyróżnia się przede wszystkim nowoczesnym wyposażeniem, w tym modułowymi meblami i eleganckimi akcentami w złotych oraz beżowych odcieniach, a także wygodną przymierzalnią. W ofercie dostępne są obuwie, odzież (w tym nasze ekskluzywne wełniane komplety dresowe), eleganckie torebki, modne dodatki oraz flagowy bagaż – walizki, plecaki, torby podróżne i kolekcja Free on board.
Przybywa salonów WITTCHEN w nowym koncepcie
Również klienci Centrum Handlowego M1 w Czeladzi ponownie mogą robić zakupy w odnowionym salonie WITTCHEN. Salon o powierzchni 119 mkw. został całkowicie odmieniony i zgodny jest z nowym konceptem firmy.
Jak zapowiada WITTCHEN zupełnie nowy koncept zachwyci nawet najbardziej wymagających klientów. Nowością, jest komfortowa przymierzalnia. To już kolejna lokalizacja WITTCHEN wyposażona w taką strefę, która umożliwia klientom podjęcie świadomej decyzji zakupowej w komfortowych warunkach. Dodatkowo oferta w Czeladzi została rozszerzona o kolekcję modnych butów damskich oraz męskich.
Co jeszcze wyróżnia odświeżony salon? Przede wszystkim jego niepowtarzalny design. Ażurowe stalowe konstrukcje w złotym kolorze wprowadzają lekkość i przejrzystość, dzięki czemu produkty są jeszcze lepiej wyeksponowane. W połączeniu z ciepłymi tonacjami beżu tworzą elegancką i funkcjonalną przestrzeń. Nowe meble pozwalają elastycznie aranżować wnętrze w zależności od sezonowych kolekcji, a tapeta z sygnaturami marki w strefie bagażowej nadaje salonowi wyjątkowy charakter.
W nowym koncepcie został otwarty także salon marki WITTCHEN w Posnanii. To połączenie elegancji z funkcjonalnością. W przestrzeni o powierzchni 125,36 mkw. wprowadzone zostały modułowe meble, które dostosowują się do potrzeb klientów, a aranżacja jest na tyle elastyczna, by dopasować ją do kolekcji. Dzięki temu wnętrze jest nie tylko piękne, eleganckie, ale i praktyczne.
Wyróżnikiem salonu jest złoty punkt premium – komoda z okrągłym lustrem, gdzie eksponujemy nasze sygnowane chusty i szale. Regały w tej strefie, wykonane ze złotej konstrukcji i szkła, prezentują wysokiej jakości produkty skórzane i podkreślają luksusowy charakter marki. W ofercie salonu dostępna jest pełna gama produktów WITTCHEN, w tym rozbudowana kolekcja odzieży i obuwia. Nowością jest przymierzalnia, komfortowa i stylowa przestrzeń, w której decyzja zakupowa staje się przyjemnością.
Ponad 30 lat na rynku
Grupa WITTCHEN zajmuje się sprzedażą ekskluzywnej galanterii skórzanej, obuwia i odzieży oraz luksusowych dodatków i akcesoriów podróżnych. Budowana od ponad 30 lat marka WITTCHEN jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek premium w Polsce.
Grupa Wittchen prowadzi sprzedaż poprzez własne e-sklepy w 7 krajach (wliczając Polskę), 46 platformy marketplace w 24 krajach oraz sieć ponad 100 salonów stacjonarnych funkcjonujących pod markami Wittchen i Wittchen Travel. Posiada własne centrum logistyczne w podwarszawskich Palmirach.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter