Grupa Muszkieterów z kolejnym Bricomarché w nowym modelu inwestycyjnym

26 lutego w Sycowie, w województwie dolnośląskim, został otwarty nowy supermarket Bricomarché. Nowy sklep mieści się przy ul. Strefowej 6 i zajmuję powierzchnię 1890 mkw. wraz z ogrodem zewnętrznym, wielkości 1800 mkw.

Bricomarché w Sycowie to trzeci supermarket sieci powstały dzięki nowemu modelowi inwestycyjnemu. Zakłada on możliwość zakupu nieruchomości, budowę pawilonu handlowego oraz zarządzanie punktem sprzedaży przez przedsiębiorców Grupy Muszkieterów.

Rozwiązanie umożliwia także opcję inwestycji w nieruchomość przez jednego z właścicieli sklepów i wynajem powstałej w taki sposób powierzchni handlowej innemu przedsiębiorcy należącemu do Grupy. To sposób na przyspieszenie ekspansji marek Intermarché i Bricomarché w Polsce oraz nowe możliwości rozwoju dla właścicieli sklepów.

Szeroki wybór produktów i usług dla klientów

Nowo otwarty Bricomarché w Sycowie to supermarket o powierzchni 1890 mkw., wzbogacony o ogród zewnętrzny wielkości 1800 mkw. Klienci mogą skorzystać z bogatej oferty obejmującej ponad 28 tys. referencji, w tym: materiałów budowlanych, narzędzi, artykułów dekoracyjnych oraz produktów ogrodowych, pozyskiwanych m.in. od lokalnych dostawców.

Oferta sklepu obejmuje również szeroki wybór farb, lakierów, chemii budowlanej, elementów wykończeniowych oraz akcesoriów do remontów. Klienci znajdą tu także wyposażenie kuchni, łazienek oraz systemy ogrzewania i wentylacji.

W trosce o wygodę kupujących sklep oferuje szereg usług, takich jak: transport zakupionych towarów, transport HDS (transport z wykorzystaniem hydraulicznego dźwigu samochodowego, ułatwiającego rozładunek ciężkich materiałów), pomoc w załadowaniu, możliwość zakupu na kredyt, zwrot towarów czy zamówienia indywidualne. Poza tym oferta obejmuje cięcie blatów, doradztwo w zakresie wyboru materiałów, a także możliwość zamówienia produktów dostępnych na życzenie klienta.

Nowoczesne technologie i proekologiczne podejście

Bricomarché w Sycowie jest wyposażony w panele fotowoltaiczne, co podkreśla zaangażowanie sieci w rozwiązania przyjazne dla środowiska. Ponadto, sklep wdraża nowoczesne systemy zarządzania sprzedażą oraz inteligentne oświetlenie LED, które dostosowuje natężenie światła do warunków atmosferycznych, co pozwala na oszczędność energii.

Dla jeszcze większego komfortu zakupów, sklep wyposażony jest w kasy samoobsługowe, systemy monitorowania stanów magazynowych w czasie rzeczywistym oraz inteligentne etykiety cenowe, które automatycznie aktualizują informacje o produktach. Dodatkowo, dostępny jest system Click & Collect, który pozwala na szybki i wygodny odbiór zamówionych produktów online. Placówka posiada również interaktywne terminale informacyjne, które umożliwiają sprawdzenie dostępności produktów oraz uzyskanie szczegółowych informacji na temat ich specyfikacji i zastosowania.

Otwarcie pełne atrakcji

Z okazji inauguracji Bricomarché w Sycowie na klientów czeka wiele atrakcji oraz promocji. Wszyscy odwiedzający będą mieli okazję skorzystać z wyjątkowych ofert oraz uczestniczyć w wydarzeniach towarzyszących, które umilą czas spędzony na zakupach. Dodatkowo, dla pierwszych klientów przewidziano upominki oraz rabaty na wybrane produkty. Sieć zachęca także do korzystania z programu lojalnościowego „Moje Bricomarché” i akcji “skanujesz-zyskujesz”, w ramach której klienci mogą zbierać punkty za zakupy i wymieniać je na e-bony.

Obecni na czterech rynkach

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2024 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,93 mld złotych, rok wcześniej 10,3 mld zł. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.

Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. w rankingu najlepszych polskich pracodawców tygodnika „Wprost” (28. miejsce w 2023 r.), na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (47. pozycja wg. danych za 2021 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (47. miejsce w 2020 r.), w zestawieniu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.), w ramach nagród TOP Franczyzobiorca 2022 czy w rankingu „30 najpopularniejszych franczyz” magazynu „Franczyza & Biznes” (16. miejsce w 2021 r.).

Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz