Carrefour Polska stawia na rozwój słodkiego konceptu
Carrefour Polska kontynuuje rozwój swojego konceptu C4NDYLAND, który dostępny jest już w ponad 130 sklepach stacjonarnych sieci i do tej pory przyciągnął ponad milion konsumentów. C4NDYLAND to oferta skierowana do klientów poszukujących unikalnych smaków, w której można znaleźć oryginalne wyroby, m.in. z Emiratów Arabskich, Japonii, USA czy Tajlandii, w tym wiele nowości i produktów wykorzystywanych w internetowych wyzwaniach kulinarnych.
W kwietniu 2024 roku Carrefour otworzył pierwszą w Polsce strefę C4NDYLAND w warszawskim Centrum Handlowym Westfield Arkadia. Obecnie sieć rozwinęła ten popularny koncept już na 136 swoich hiper- i supermarketów w Polsce. Dzięki ciągłemu monitorowaniu trendów online, asortyment C4NDYLAND jest regularnie odświeżany i obecnie w największych sklepach tej sieci sięga on nawet 1000 produktów.
Klienci znajdą w nim nie tylko unikalne smaki napojów znanych producentów jak Coca-Cola i Pepsi, ale także popularne paluszki Pocky czy wyjątkowo ostre przekąski z serii Hot Chip. Dostępnych jest też wiele limitowanych edycji produktów, takich jak np. seria ekstra kwaśnych słodyczy czy bardzo popularne na polskim rynku dubajskie czekolady i wyroby z pistacji.
„Strefa C4NDYLAND w Carrefour Polska to odpowiedź naszej sieci na ofertę sklepów internetowych z oryginalną zagraniczną żywnością. Dzięki naszym strefom klient nie musi ponosić kosztów transportu ani też spędzać wielu godzin w internecie na poszukiwaniu trendujących w mediach społecznościowych nowości. Produkty te znajdzie w Carrefour od ręki” — mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska.
„Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami, którzy oczekują unikalnych doświadczeń zakupowych, oryginalnych produktów i technologicznych udogodnień. Adaptacja do ich potrzeb to klucz do przyciągnięcia klientów i budowania nowoczesnej marki międzypokoleniowej. Dziś tym projektem wyznaczamy dla rynku FMCG nowy kierunek, za którym podążą inne sieci” — podsumowuje Piotr Lubiewa-Wieleżyński.
Koncept C4NDYLAND ma na celu stałe zaskakiwanie klientów nowościami oraz unikatowymi smakami, inspirowanymi podróżami do odległych zakątków świata. Takie podejście przyciąga konsumentów, dla których odkrywanie i próbowanie nowych, orientalnych smaków jest pasją oraz sposobem na poznawanie innych kultur i kuchni. Strefę C4NDYLAND odwiedziło do tej pory już ponad milion klientów. Koncept ten czerpie inspirację ze storytellingu znanego z platform takich jak Instagram i TikTok, co dodaje mu nowoczesnego charakteru i pozwala na lepsze zaangażowanie odbiorców.
W portfolio ponad 850 sklepów
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 850 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Dzięki multiformatowej sieci ponad 14 000 sklepów w 40 krajach, Grupa Carrefour jest jednym z wiodących sprzedawców żywności na świecie. W 2023 r. sieć odnotowała sprzedaż na poziomie 94,1 miliarda euro. Grupa Carrefour zatrudnia obecnie ponad 300 000 pracowników w sklepach zintegrowanych, którzy pomagają uczynić markę światowym liderem w transformacji żywności dla wszystkich, oferując codziennie żywność wysokiej jakości, dostępną i w rozsądnej cenie. Pod szyldami Carrefour na całym świecie pracuje ponad 500 000 osób.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter