Tchibo wybiera Centrum Handlowe Korona na debiut w Kielcach
W Centrum Handlowym Korona w Kielcach otwarto pierwszy lokal Tchibo w mieście. To kolejny na mapie Polski punkt marki stworzony zgodnie z konceptem łączącym sklep z przestrzenią kawiarnianą. Klienci w nowym miejscu będą mogli delektować się kawą również w wyjątkowym przeszklonym ogródku.
Otwarciu towarzyszą liczne promocje, które potrwają do 15 marca.
Przestrzeń Tchibo w CH Korona w Kielcach zaprojektowano z myślą o stworzeniu przytulnego, a zarazem przestronnego miejsca, idealnego zarówno do spotkań towarzyskich, ale i szybkiej przerwy na kawę. Zaprojektowany zgodnie z obowiązującymi trendami lokal znajduje się na parterze przy centralnym placu Centrum Handlowego Korona. Nowa lokalizacja to multifunkcyjna przestrzeń, w której klienci zarówno zrobią zakupy, jak i odkryją bogactwo kawowego świata (ze słodkimi i wytrawnymi przekąskami na przystawkę).
„Jak kawa, to Tchibo”
Nowy punkt Tchibo wyróżnia się nowoczesnym designem. To piękny, narożny przeszklony lokal, w którym na pierwszy plan został wysunięty duży coffee bar. Obok znajduje się zewnętrzny ogródek, który idealnie sprawdzi się jako miejsce wytchnienia w cieplejsze, wiosenne dni. Zewnętrzną część kawiarni otacza okrągła, podwyższona fasada, dająca poczucie prywatności relaksującym się gościom.
„Od 2023 roku w naszych punktach własnych realizujemy strategię kawocentryczną, w której to właśnie kawa i wszystko, co z nią w Tchibo związane, wysuwamy na pierwszy plan” – wyjaśnia Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa.
„Jednym z założeń naszej ekspansji jest otwieranie sklepów w miastach średniej wielkości, w których dotychczas nie byliśmy obecni, a gdzie wiemy, że są nasi klienci. Nasz punkt w CH Korona Kielce jest położony w centrum miasta, gdzie naszą pyszną kawą będą mogli cieszyć się lokalni mieszkańcy. Regularnie poszukujemy nowych lokalizacji, a także rozszerzamy nasze menu, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. Chcemy wśród coraz większego grona konsumentów budować przekonanie, że „Jak kawa, to Tchibo” – dodaje.
Wyjątkowy asortyment w nowoczesnym wydaniu
Nowe miejsce to nie tylko nowoczesna przestrzeń, gdzie można zakupić kawę – na miejscu i na wynos, ale także zróżnicowany asortyment. Klienci znajdą tu szeroki wybór kaw ziarnistych, mielonych i rozpuszczalnych oraz profesjonalne akcesoria do ich zaparzania i serwowania. O właściwy dobór produktów dba zespół doświadczonych doradców, gotowych dopasować ofertę do indywidualnych preferencji każdego klienta. Tchibo nie zapomina także o wielbicielach oferty non-food.
W sklepie Tchibo w CH Korona dostępne są również kolekcje odzieżowe dla dorosłych i dzieci oraz artykuły do wyposażenia domu. Nowy lokal cechuje intuicyjnie zaprojektowana ścieżka zakupowa, dzięki której asortyment został podzielony na świat kawowy oraz regały z ofertą non-food dla wygody klientów.
Atrakcyjne promocje na start
Otwarciu nowej lokalizacji towarzyszy szereg specjalnych promocji. Od 14 do 15 marca klienci mogą skorzystać z 20% zniżki na cały asortyment oraz wziąć udział w konkursie z kołem fortuny, gdzie czekają atrakcyjne nagrody. Pierwszych 50 klientów otrzyma darmowe opakowanie kawy ziarnistej Tchibo Barista Caffe Crema (50 gram), a wszyscy odwiedzający będą mogli wziąć udział w degustacjach różnych wariantów z portfolio marki.
Tchibo działa na 8. rynkach
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. to spółka zależna Tchibo GmbH. Tchibo to wyjątkowy model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych kolekcji użytkowych, oferowanych w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. W ośmiu krajach Tchibo prowadzi łącznie około 900 sklepów stacjonarnych, około 24 200 dedykowanych sekcji w innych sieciach oraz sklepy internetowe. W 2023 roku Tchibo wraz z 10 708 pracownikami na całym świecie wygenerowało przychody w wysokości 3,2 mld euro. Firma jest liderem rynku kawy palonej w Austrii, Czechach, Niemczech i na Węgrzech oraz jedną z wiodących firm e-commerce w Europie.
Tchibo to firma rodzinna, założona w Hamburgu w 1949 roku. Zrównoważony rozwój jest nieodłącznym elementem jej strategii biznesowej, co przełożyło się na wiele nagród, między innymi nagrodę za Etykę Korporacyjną, Nagrodę Logistyki Środowiskowej w 2012 roku oraz nagrodę CSR rządu federalnego Niemiec w 2013 roku. W 2016 roku Tchibo zostało nagrodzone w Niemczech jako najbardziej zrównoważone duże przedsiębiorstwo.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter