[SCF 2025 Spring] Duży zespół działu ekspansji Żabki weźmie udział w kwietniowych targach

Wśród uczestników SCF 2025 Spring nie zabraknie przedstawicieli działu ekspansji Żabki Polska. Przewodniczyć im będzie Agata Michalska, Dyrektor Nowych Formatów Ekspansji. Wiosenna edycja targów odbędzie się w dniach 8-9 kwietnia, na stadionie Legii Warszawa.
Wśród obecnych na targach przedstawicieli Żabka Polska będą:
- Agata Michalska, Dyrektor Nowych Formatów Ekspansji,
- Maciej Król, Kierownik ds. Nowych Projektów w Ekspansji,
- Błażej Komorski, Manager ds. Ekspansji,
- Karol Telus, Starszy Przedstawiciel ds. Ekspansji,
- Anna Mrozik, Starszy Przedstawiciel ds. Ekspansji,
- Katarzyna Marczuk, Manager ds. Ekspansji,
- Jakub Dymiński, Przedstawiciel ds. Ekspansji,
- Oskar Stronczek, Przedstawiciel ds. Ekspansji,
- Szymon Czarnota, Przedstawiciel ds. Ekspansji.
Grupa Żabka osiągnęła w 2024 roku wzrost skonsolidowanej sprzedaży do klienta końcowego o 20%, do 27 281 mln zł. Wpływ na zwiększenie wyników sprzedażowych miały przede wszystkim wzrost sprzedaży porównywalnej (LFL) o 8,3%, jak i ekspansja sieci sklepów.
W 2024 r. Grupa Żabka otworzyła 1 166 nowych sklepów, z czego 60 w Rumunii, tym samym powiększając swoją sieć do 11 069 punktów sprzedaży na 31 grudnia 2024 r. W czwartym kwartale Grupa otworzyła 169 nowych sklepów.
Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez upraszczanie codziennego życia klientów.
Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsumentów szukających wygodnych rozwiązań, promując przy tym odpowiedzialne podejście wobec klientów, franczyzobiorców, dostawców oraz szeroko pojętego środowiska, w tym dbałość o zrównoważone korzystanie z produktów i opakowań.
Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą na koniec grudnia 2024 r. ponad 11.000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową.
Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta. Platforma Dietly to z kolei wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego.
Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje zaś za pośrednictwem marek Jush! i Delio. Ponadto Grupa Żabka w 2024 r. rozpoczęła działalność na bardzo atrakcyjnym rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM.
Prężną działalność spółki w Polsce umożliwia należycie doinwestowana infrastruktura logistyczna, obejmująca osiem centrów dystrybucyjnych, 19 obiektów typu cross-dock oraz sieć magazynów dark store i lokali dark kitchen, stanowiących zaplecze operacyjne oferty cyfrowej Grupy Żabka.
Od października 2024 r. akcje akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Ponad 1300 uczestników SCF 2025 Spring
Organizowane od kilkunastu lat targi SCF skupiają najważniejsze firmy z rynku centrów handlowych: inwestorów i zarządców centrów i parków handlowych oraz ich najemców. Wiosenna edycja SCF odbywa się tradycyjnie na Stadionie Legii Warszawa.
Integralną częścią Forum są targi, konferencje oraz business networking, które umożliwiają nawiązywanie strategicznych kontaktów biznesowych. Dzięki zaawansowanemu systemowi umawiania spotkań uczestnicy mogą efektywnie planować rozmowy – podczas poprzedniej edycji umówiono w ten sposób ponad 20 000 spotkań biznesowych.
Pierwszy dzień targów zwieńczy ekskluzywne Afterparty, które odbędzie się w klubie BANK przy ulicy Mazowieckiej. Wydarzenie to będzie dostępne wyłącznie dla uczestników VIP, stanowiąc doskonałą okazję do nawiązania nowych relacji biznesowych w mniej formalnej atmosferze.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter