HOMEPARK Janki ma coraz dłuższą liste najemców

Oferta HOMEPARK Janki powiększa się o markę z sektora wyposażenia wnętrz. Świat Podłóg uruchomił swój nowy salon. Nowy punkt sprzedaży, który zajmuje powierzchnię blisko 70 mkw, rozpoczął działalność 22 marca.

Oficjalne otwarcie zaplanowano na 29 marca. Specjalnie na ten dzień dla klientów przygotowano atrakcje oraz promocyjne oferty.

Salon Świat Podłóg w HOMEPARK Janki to nowoczesna, starannie zaprojektowana przestrzeń skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i projektantów wnętrz czy architektów. W ofercie znajdują się podłogi drewniane, winylowe, parkiety i deski podłogowe od renomowanych producentów – chętnie wybierane również przez polskich celebrytów i osoby publiczne, które cenią jakość, estetykę oraz trwałość.

Klienci mogą liczyć na kompleksową i fachową obsługę, obejmującą bezpłatne wyceny, możliwość otrzymania próbek podłóg oraz doradztwo na każdym etapie – od wyboru odpowiedniego materiału, przez montaż, aż po pielęgnację. Świat Podłóg oferuje również profesjonalne kleje dla parkieciarzy oraz środki do pielęgnacji podłóg, dostosowane do konkretnych rodzajów powierzchni.

„Świat Podłóg to marka, która doskonale rozumie potrzeby świadomych klientów – stawia na jakość, indywidualne podejście i estetykę. Cieszymy się, że nasz park handlowy zyskuje najemcę, który nie tylko oferuje wysokiej klasy produkty, ale także buduje profesjonalne doświadczenie zakupowe oparte na doradztwie i jakości. Marka znakomicie wkomponowała się w uzupełnienie oferty naszego obiektu” – mówi Jolanta Luba Jolanta Luba, Property Manager HOMEPARK Janki.

Promocje na otwarcie

W dniu oficjalnego otwarcia odwiedzający mogą skorzystać z wyjątkowej promocji – 25% rabatu na chemię parkieciarską przy zakupie podłogi.

4 parki handlowe

HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą marki oferujące meble i produkty z wyposażenia wnętrz zarówno marki sieciowe tj. Leroy Merlin, Komfort, Jula, Jysk; jak i unikalnych producentów: Kler, Livingroom, Arte czy Garden Space. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze Lidl czy Biedronka oraz sklepy z modą TK Maxx, Half Price, Pepco – także sklepy z akcesoriami dla dzieci: Smyk, Świat Dziecka czy produktami dla zwierząt tj. Maxi Zoo. Całości dopełniają swoją ofertą, sklepy ze sprzętem AGD tj. RTV Euro AGD, Media Expert oraz Rossmann czy Super-Pharm.

Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie.

Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz