LPP: aplikacja Sinsay dostępna jest już na 11. rynkach
Aplikacja Sinsay po niedawnym debiucie w Niemczech i Grecji, weszła na kolejny rynek – włoski. To 11. kraj z aplikacją Sinsay. Marka zapowiada też jej debiut na Litwie. Dalsza ekspansja aplikacji to kluczowy element strategii app-first, dzięki której zakupy stają się jeszcze wygodniejsze. Aplikacja ma aż 8 mln unikalnych użytkowników.
Aplikacja to nie tylko wygoda. To też dostęp do specjalnych ofert i promocji poprzez program lojalnościowy Sinsay Club, możliwość szybkiego odbioru paczki w sklepie, pełna historia zakupów w telefonie i wiele innych funkcjonalności. Aplikacja ma aż 8 mln unikalnych użytkowników.
Co więcej, rozwiązanie mobilne wspiera też sprzedaż stacjonarną, wzmacniając efekt ROPO (research online, purchase offline). Aż jedna czwarta klientów offline przed dokonaniem zakupów odwiedza sklep internetowy lub aplikację.
Badania pokazują też, że konsumenci spędzają średnio ponad 3 godziny dziennie na smartfonach, a ten czas ciągle rośnie. LPP konsekwentnie inwestuje więc w rozwój m-commerce, by podążać za oczekiwaniami klientów.
Jak mówią przedstawiciele marki obecnie kanał online to dziś blisko 27% udziału w sprzedaży, a w ciągu 3 najbliższych lat firma spodziewa się podwojenia e-commerce.
Sinsay motorem napędowym LPP
W nowej strategii biznesowej LPP stawia na mocne przyspieszenie rozwoju Sinsay. Marka stanie się motorem napędowym Grupy i do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. jej przychodów. Dzięki rozbudowie sieci stacjonarnej do ok. 7500 sklepów oraz zwiększeniu sprzedaży e-commerce do 10 mld zł LPP zamierza przeskalować swój biznes i w ciągu trzech lat podwoić przychody do 40 mld zł.
Strategia LPP opiera się na wykorzystaniu przewagi konkurencyjnej marki Sinsay, z najsilniejszą na rynku platformą omnichannelową, która integruje rozbudowaną sieć sprzedaży i rosnący na znaczeniu kanał online, w tym najpopularniejszą w branży aplikację mobilną i program lojalnościowy.
W nowej strategii LPP skupia się na mniejszych miejscowościach i odpowiada na obecne oczekiwania klientów, tworząc unikalną kategorię rynkową – Design&Value.
Sinsay jako jedyna marka na rynku łączy w sobie najważniejsze cechy nowoczesnego handlu: bliskość dobrze zaprojektowanych sklepów, silną obecność online, szeroką ofertę markowych produktów oraz przystępną cenę.
Skalowalność Sinsay i niskie nasycenie rynku otwiera przed spółką potencjał dotarcia do 300 mln klientów na 27 rynkach docelowych.
Do końca 2027 r. sieć stacjonarna Sinsay zwiększy się do ok. 6000 salonów. Już teraz LPP zabezpieczyło ponad 1100 nowych lokalizacji, co świadczy o dobrym przygotowaniu Spółki do szybkiej ekspansji.
5 marek modowych w portfelu
LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na 42 rynkach na świecie.
Spółka posiada sieć ponad 2800 salonów o łącznej powierzchni przekraczającej 2,4 mln m2 i każdego roku dystrybuuje produkty na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla ponad 54 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter