Recman kontynuuje ekspansję i ma już 80 sklepów

Recman kontynuuje dynamiczną ekspansję na krajowym rynku. 25 kwietnia otwarty został jubileuszowy, 80. salon marki. Nowy punkt sprzedaży powstał w Galerii Millenium Hall w Rzeszowie. To strategiczny krok w dalszej rozbudowie sieci detalicznej Recman, wzmacniający pozycjonowanie marki w segmencie mody męskiej i potwierdzający długofalowe zaangażowanie w ekspansję na kluczowych rynkach handlowych w Polsce.

Jubileuszowy, 80. salon marki Recman powstał z myślą o klientach poszukujących najwyższej jakości, nowoczesnej elegancji i komfortu zakupów. Nowa lokalizacja to nie tylko kolejny punkt sprzedaży, lecz starannie zaprojektowana przestrzeń, która odzwierciedla filozofię marki – połączenie nowoczesnego designu z funkcjonalnością i dbałością o detale. Przemyślany układ wnętrza, szeroki wybór produktów – od klasycznych garniturów po funkcjonalną odzież casualową sprawiają, że oferta salonu odpowiada na potrzeby najbardziej wymagających mężczyzn.

Klienci mogą liczyć na indywidualne podejście i profesjonalne wsparcie Ekspertów Wizerunku, którzy pomagają w precyzyjnym doborze stylizacji adekwatnych do różnych okazji i preferencji.

Salon Recman w Galerii Millenium Hall w Rzeszowie to miejsce, w którym męska moda nabiera nowego wymiaru.

Kolejne salony

6 grudnia marka Recman otworzyła nowy salon w galerii Posnania w Poznaniu. To kolejny salon w tym mieście, w listopadzie marka zainaugurowała działalność nowego sklepu w Centrum Handlowym King Cross Marcelin. Był to 79 salon marki na rynku polskim.

78 salon marki znajduje się w Zielonych Arkadach w Bydgoszczy. Został otwarty w maju ub.r.

Lokal został zaprojektowany z myślą o komforcie i wygodzie klientów. Przestronne wnętrze, nowoczesne rozwiązania aranżacyjne oraz szeroka oferta odzieży sprawiają, że zakupy stają się prawdziwą przyjemnością. W salonie dostępne są zarówno eleganckie garnitury i koszule, jak i casualowe ubrania na co dzień, co pozwoli każdemu mężczyźnie znaleźć coś dla siebie.

Prawie 40 lat na rynku

Recman to polska marka oferująca ponadczasową odzież, obuwie i akcesoria dla mężczyzn. Flagowym wyrobem Recman są garnitury oraz marynarki projektowane w Polsce z najwyższej jakości materiałów.

Asortyment zawiera również m.in. koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, swetry i bluzy, bieliznę, obuwie oraz stylowe akcesoria. Koncepcja marki narodziła się w 1986 roku, kiedy powstał rodzinny zakład krawiecki specjalizujący się w szyciu odzieży męskiej. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że obecnie zespół liczy kilkuset doświadczonych ekspertów.

Od 2011 roku Recman wspiera rozwój tenisa w Polsce i jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w tenisie, a jednym z ambasadorów marki jest triumfator turniejów wielkoszlemowych w grze podwójnej, Łukasz Kubot. Odzież i akcesoria sygnowane logo Recman dostępne są w kilkudziesięciu salonach firmowych na terenie całej Polski oraz w sklepie internetowym.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz