Krakowski Kredens otworzył pierwszy sklep i zapowiada dalszą ekspansję

Marka Krakowski Kredens powróciła na rynek w odświeżonej formie. Najpierw w grudniu ubiegłego roku uruchomiła sklep internetowy, a w kwietniu został otwarty sklep w warszawskim KEN Center. Już w pierwszym tygodniu działalności blisko dwa tysiące klientów odkryło na nowo cenione od lat specjały inspirowane kuchnią Krakowa oraz południowo-wschodniej Polski.
Otwarcie sklepu w tym miejscu ma również symboliczne znaczenie – to właśnie tutaj działał wcześniej sklep tej marki, gromadząc wierne grono stałych klientów. Nowy właściciel Krakowskiego Kredensu – marki znanej z wysokiej jakości wyrobów tradycyjnych – posiadający prawa do znaku towarowego, przywrócił ją na rynek w odświeżonej odsłonie. W grudniu ubiegłego roku uruchomiono sklep internetowy.
Kolejnym krokiem było otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego. Zgodnie z planem, sklep ruszył w kwietniu. W ofercie znajdziemy wysokiej jakości produkty inspirowane mieszczańską kuchnią z Krakowa i południowo-wschodniej Polski. Wśród nich znajdują się wyselekcjonowane wędliny, kiełbasy i kabanosy, przetwory mięsne w słoikach, dania gotowe, przetwory owocowe – takie jak konfitury, syropy i owoce do mięs – a także dodatki do dań, w tym grzyby i musztardy. Nie brakuje również szerokiej gamy słodyczy oraz starannie wyselekcjonowanych kaw i herbat.
„Otwarcie sklepu stacjonarnego w warszawskim KEN Center w nowej odsłonie wizualnej i nową gamą produktową to dla nas nie tylko ważny krok biznesowy, ale również symboliczny powrót do korzeni Krakowskiego Kredensu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z otwarcia, w pierwszym tygodniu odwiedziło nas blisko 2 tysiące klientów, nowych i wielu powracających, którzy znają markę od lat i cenią nasze produkty.
Wracamy na rynek z nową energią i jeszcze większym zaangażowaniem, oferując produkty, które kontynuują dziedzictwo mieszczańskiej kuchni Krakowa i regionu Małopolski. Wierzymy, że to miejsce stanie się ponownie przestrzenią, gdzie tradycja spotyka się z jakością i dobrym smakiem” – mówi Paulina Vieuxmaire, Członek Zarządu i Dyrektor Generalna marki Krakowski Kredens.
Obecnie marka koncentruje się na rozwijaniu strategii ekspansji, współpracy z partnerami oraz poszukiwaniu nowych kanałów sprzedaży. Inwestuje również w rozbudowę zespołu o doświadczonych profesjonalistów.
Niedawno do zespołu Krakowskiego Kredensu dołączył Marcin Parzyszek, który objął stanowisko Dyrektora ds. sprzedaży B2B. Marcin posiada wieloletnie doświadczenie w kreowaniu produktów i marek oraz ich sprzedaży na wymagającym rynku prezentów instytucjonalnych.
„Jestem bardzo podekscytowany dołączeniem do zespołu Krakowskiego Kredensu, marki, która od lat była dla mnie źródłem inspiracji i wzorem jakości na wymagającym rynku prezentów instytucjonalnych. To ogromna przyjemność móc uczestniczyć w dalszym rozwoju firmy i współtworzyć nowe, ambitne projekty.
Już teraz oferta marki wyróżnia się niezwykłą różnorodnością i wysoką jakością produktów, a w najbliższym czasie planujemy wzbogacić ją o kolejne, unikalne specjały, które z pewnością zachwycą zarówno naszych obecnych, jak i nowych klientów” – podkreśla Mariusz Parzyszek, Dyrektor ds. sprzedaży B2B marki Krakowski Kredens.
Krakowski Kredens – smak, jakość i tradycja
Nowa odsłona marki Krakowski Kredens opiera się na trzech kluczowych wartościach: smak, jakość i tradycja. Oferta obejmuje wysokiej jakości produkty inspirowane kuchnią mieszczańską z Krakowa i południowo-wschodniej Polski. Znajdziemy w niej kiełbasy i kabanosy, przetwory mięsne w słoikach, dania gotowe, przetwory owocowe – takie jak konfitury, syropy i owoce do mięs – a także dodatki do dań, w tym grzyby i musztardy. Asortyment uzupełnia szeroka gama słodyczy oraz starannie wyselekcjonowanych kaw i herbat. Istotną część oferty stanowią również zestawy prezentowe.
Najwyższa jakość produktów, wytwarzanych zgodnie z tradycyjnymi recepturami, pozycjonuje markę w segmencie premium na rynku spożywczym. Każdy produkt przechodzi wieloetapowe testy jakościowe, a kluczowe znaczenie mają proste, naturalne składy oraz produkcja w rodzinnych manufakturach – realizowana w krótkich seriach i z wykorzystaniem tradycyjnych metod. To właśnie połączenie tych elementów zapewnia wyjątkowy smak produktów Krakowskiego Kredensu.
Tradycja w Krakowskim Kredensie to nie tylko kultywowanie dawnych receptur i metod wytwarzania, ale także dbałość o historię i dziedzictwo. Produkty marki zawierają odniesienia do dawnych czasów poprzez opowiastki produktowe inspirowane historią i legendami.
Dbałość o korzenie marki znajduje również odzwierciedlenie w opakowaniach i identyfikacji wizualnej, które nawiązują do klasycznej estetyki Krakowskiego Kredensu. Dominują w nich delikatny, naturalny krem oraz kontrastujący czekoladowy brąz. Charakterystyczne opakowania łączą ponad 100-letnią tradycję z najnowszymi trendami w designie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter